Camping Nystrup Klitmøller

CampingWeer vandaag17°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Nystrup Klitmøller voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Nystrup Klitmøller

Nie wieder

Horst
19-10-2012

Cp ist von Lage und Ausstattung in Ordnung, Sanitäranlagen im Hauptgebäude sind seit vielen Jahren nicht mehr modernisiert worden und sehen entsprechend aus. Spülmöglichkeiten ( Hauptgebäude) sind ebenfalls nicht wirklich einladend.

Was allerdings wirklich abschreckt ist der unfreundlich Besitzer der mit allem und jedem nur Kohle machen will und auf eine nette zuvorkommende Behandlung seiner Gäste pfeift...

Afslappet og behagelig stemning!

Bollo
4-8-2011

Nystrup Camping i Klitmøller er en super hyggelig campingsplads. Naturen er fantastisk med nationalparken hvor der er super vandreture......vesterhavets brusen....og campingpladsens gode beliggenhed.

En meget afslappet atmosfære og selvom højsæsonen var der og mange mennesker, oplever man ingen larm eller trængsel på pladsen.

Værterne er meget hjælpsomme og vores hyggede sig enormt hos hestene, gederne, hængebuge svinene og ellers på legepladsen.

Vi kommer helt sikkert tilbage igen og igen og igen......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nystrup Klitmøller in Thisted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nystrup Klitmøller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nystrup Klitmøller scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.