Camping Drejby Strand

• Goed: 7 - 8

voor een paar dagen

Francien
24-8-2012

wij verbleven hier drie nachten. Mooie camping, kunt zo naar het strand lopen vanaf je kampeerplekje. Sinds een half jaar een nieuw luxe toiletgebouw geopend met een prachtge keuken erbij. Nadeel vonden wij dat er alleen maar Duitsers staan waarvan er bij zijn die zich baas voelen over het terrein. Laten hun hond piesen voor onze tent, houden feestjes tot midden in de nacht enz. En zeg er maar niks van....Jammer, want het is verder een mooie camping. Wel wat afgelegen, maar voor een paar dagen als tussenstop goed te doen en mooi om daar te fietsen. Sinds kort ook de snelweg naar Sonderborg geopend, dus alles snel te bereiken vanuit Jutland.

Het is een echte strandcamping, aan één kant aan de open zee gelegen, aan de andere kan ligt het aan een soort binnenmeer, wat voor een groot gedeelte ondiep en goed is voor kitesurfers en windsurfers. Er zit net een nieuwe kite/windsurfschool.

De camping is voor een gedeelte vernieuwd, er zit een mooi en nieuw zwembad en een mooi sanitairgebouw, met kinder- en familiedouches. Alleen is de capaciteit te weinig voor het aantal kampeerders en wordt er veel te weinig schoongemaakt.

Voor de kinderen is er een leuke speeltuin en binnenspeelruimte.

Wij vonden dat de camping wel een aantal nadelen had:

De hygiëne laat te wensen over. Zonde, want het ziet er erg mooi uit.

De camping is duur, je moet ook nog apart voor stroom en douches betalen. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Wij hebben in 2 weken tijd 2 andere nederlandse gezinnen/stellen gezien. Het zijn met name Deense en Duitse gezinnen, die hier komen.

De camping ligt geisoleerd, weinig vertier in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drejby Strand in Sydals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drejby Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Drejby Strand scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.