Søndervig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke meivakantie

Laura,
    11-5-2018

Het vakantiecomplex is enigszins gedateerd. Ons appartement (D109) was absoluut schoon en van alle gemakken voorzien. Dit geldt ook zeker voor het zwembad. Het dorp, op loopafstand, heeft goede eetgelegenheden en supermarkt. Ook zee en strand is zeer dichtbij. Legoland ligt op 90 km maar dit is goed in 1,5 uur te doen.

Zeker door het mooie weer een heerlijke week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Leuke toeristische plaats, maar wel erg afgelegen

vanthulden,
    15-8-2011

Wij begonnen onze rondreis in Sondervig. Na een aardig lange rit kwamen wij aan aan de westkust van Denemarken. Wat ons opviel is dat er in Denemarken aan de noorwest zijde geen snelwegen zijn. Dus je moet voor een dag weg wel ruim de tijd nemen. Alleen maar 80km wegen. Het appartement was acceptabel. Ruim opgezet en redelijk schoon. Het strand is na een kleine wandeling door de duinen goed bereikbaar. Het zwembad was aardig, maar niet meer dan dat. De glijbaan is nog het hoogtepunt van het bad. Om naar Legoland te gaan moet je wel rekening houden met een reis van 1,5 uur. Een trip langs het Ringkobing Flord is ook een aanrader. Voor de rest is er in de buurt niet veel te doen, op een paar kleine speeltoestellen in Sondervig zelf na (waterballen, trampolines en speeltuin)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Een echte aanrader

NDanielle,
    21-2-2011

In 2006 ben ik hier geweest. Het was een erg groot appartement.

Het zag er verzorgt en schoon uit. Het strand is naast de deur. Heerlijk groot schoon strand.

Het zwembad was een eindje verder op. Het is een leuk zwembad. Vooral voor kleinere kinderen.

In het dorpje zit een supermarkt.

Ook is het erg hondvriendelijk. Het plaatsje Ringkobing is inderdaad een bezoekje waard.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2006

Zeer goed appartement!

Dennis,
    20-2-2011

Appartementen liggen tegen de duinen aan, dus lekker dicht bij het strand. Supermarkt dicht bij. Ook ligt er een groot meer dichtbij Søndervig. Op een paar kilometer afstand is een leuk stadje: Ringkøbing. Het appartement is lekker ruim. Er is een balkon aan beide kant van het appartement. Een sauna en een whirlpool zijn ook aanwezig. De keuken is netjes en voor een paar simpele maaltijden uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007
Søndervig scoort een 9 uit 10, op basis van 13 reviews