Hostel Danhostel Sonderborg

Hostel Danhostel Sonderborg

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Denemarken, Jutland, Sønderborg

Op vakantie geweest naar Danhostel Sonderborg?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Danhostel Sonderborg voor je op een rij gezet:

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

1 review over Hostel Danhostel Sonderborg

• 9Familie_Klaassen04-09-2014

Prachtige kindvriendelijke plek.

Op onze tocht door Denemarken hebben overnacht in dit prachtige hostel. De hostess was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren simpel, maar netjes en hygiënisch. Het grote genot zat in de mogelijkheden voor de kinderen: uitgebreide speeltuin, trampolines, speelweides, allerlei leuke dieren waar vooral de baby neusberen erg in de smaak vielen. Verder waren er nog genoeg spelmogelijkheden voor de kinderen zoals mini golf. De kinderen vonden het geweldig en wilden eigenlijk niet verder reizen. Toen ik dat aan de hostess vertelde glimlachte ze en zei dat hoor ik alle kinderen zeggen. Haar sterke punt is dan ook jonge gezinnen. Verder hebben we ook ontbeten en dat was ook prima te doen. Broodjes, beleg, fruit, en genoeg te drinken. De kinderen vonden vooral de chocolade plakjes voor op t brood erg lekker. Zeker een plek waar we nog eens terug naar toe zullen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

0 tips over Hostel Danhostel Sonderborg

0 vragen over Hostel Danhostel Sonderborg

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig