Camping Omme A

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°
Camping Omme A
8,1

20 reviews over Camping Omme A in het Nederlands

Mooie camping, ideale ligging voor bv Legoland

Sandra van Riet,
19-9-2018

+ ontzettend vriendelijke ontvangst

+ mooie speeltuin voor de kinderen

+ goede ligging voor bv Legoland (20 minuten met de auto)

+ ruime plaatsen

+ kookgelegenheid

+ gratis ijsje voor de kinderen bij ontvangst

- sanitair is vrij oud en kan wat meer schoon gemaakt worden

Gezellige en rustige camping. Niet te groot en niet te klein. Hele aardige eigenaren die je graag op weg helpen met advies etc. Schoon sanitair. Grote en kleine sta plaatsen. Meestal is een electriciteitspunt dichtbij, maar een hele enkele keer is een langer verlengsnoer nodig (indien je stroom wil gebruiken). Vlakbij Legoland. Kwa reistijd ligt het bijna centraal t.o.v. de westkust en oostkust. De moeite voor een bezoekje. Rustige wandelroutes direct grenzend aan de camping. Pizza afhaal + pinautomaat + supermarkt vlakbij het kruispunt met stoplichten. Groot speelplein van een basisschool aan de andere kamt van de straat (volg het schoolbord). Aanrader deze camping. We komen graag terug!!

hele fijne camping

maartje,
19-7-2017

is een kleine camping met veel gezinnen met kinderen die legoland bezoeken en vrij snel doorreizen. wij hebben er ruim een week met tent gestaan. voldoende dingen te doen in omgeving op goede rijafstand. zeer vriendelijke eigenaresse van camping. om paar dagen leuke activiteiten voor kinderen. de start ervan wel wat aan late kant voir de leeftijd van onze kinderen. ruime familie badkamer.

De sfeer op de camping is heel fijn. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad. We waren van plan een week te blijven, maar het zijn er 2,5 geworden. De kinderen (3, 6 en 9) vermaakten zich met andere kinderen die allemaal naar het springkussen bij de speelplaats toe trokken. Een keer per week organiseerden de eigenaren pannenkoekenbakken. Samen met andere campinggasten hebben we op de vuurplaats van de camping een kampvuur gemaakt. Verder is het 's avonds en overdag heerlijk rustig en is er geen georganiseerde animatie wat voor ons een plus is. In de omgeving zijn er veel leuke uitstapjes te maken. Legoland ligt op 20 minuten rijden. Ook het viking dorp in Ribe is een aanrader met kinderen. Zwemmen kun je heerlijk doen in een meer met een strandje in de buurt. We hebben ook met het hele gezin een kanotocht gemaakt die uitkomt bij de camping. De gezamenlijke keuken is super schoon en de toiletruimtes zijn netjes. Er is een een familiebadkamer waar je gebruik van kunt maken. De supermarkt zit op 5 minuten loopafstand, de bakker op 3 minuten en een snackbar ongeveer naast de camping.

Vriendelijke camping, Legoland vlakbij

Yvonne
24-10-2015

Prima camping in de buurt van Legoland. Prettige eigenaren die uitstekend geschikt zijn voor hun werk. Leuke, kleinschalige kinderactiviteiten. Centrale plek met speeltuin, WiFi en mooie keuken. Hierdoor is contact maken met andere kampeerders makkelijk maar ook heel relaxed.

Netjes! Wel soms knorrige vaste kampeerders, kinderen mogen niet voetballen bij de tenten terwijl er plek genoeg is. Maar voldoende alternatieven dus wij gaan er zo weer naar toe. Erg leuke stuga's/hutten te huur.

De camping Omme A ligt op ca 20 minuten rijden van Legoland. Erg gastvrije ontvangst (kinderen kregen een ijsje) en alles gaat er erg gemoedelijk aan toe. Dus we verbleven er spontaan wat langer. Leuke speeltuin met springkussen en midgetgolf en ook verhuur van trekkershutten. Veel Nederlandse kampeerders dus veel speelkameraatjes voor de kinderen.

We kwamen laat aan bij de camping, en deze was eigenlijk vol. Morgen kwam er weer een paar plekjes vrij, maar we creëren voor vannacht gewoon een extra plekje! Super dit ontvangst. Onze meiden kregen gelijk een water ijsje bij de receptie, en er werd verteld dat er in de avond voor de kinderen gratis pannenkoeken werden gebakken. Kortom een hele gave camping. Om de hoek 200 mtr is een bakker en met 15 min ben je in Billund bij Legoland.

Leuke camping in de buurt van legoland.

Marije
25-8-2014

Op advies van een vriendin naar deze camping gegaan. Zij had er gestaan toen de camping half leeg was. Wij hadden bij aankomst de laatste lege plek. En dat maakt nogal uit in de beleving.

De camping is prima; nette toiletten en douches, supermarkt dichtbij, leuke speelmogelijkheden voor de kinderen, op prima afstand van legoland. Maar de charme (camping staat in charme-campings van de ANWB) komt bij een volledige bezetting minder tot uiting.

Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

hele gezellige gezinscamping

Annemiek Wijnja
11-9-2013

Kleine camping, goed onderhouden in mooi gebied. Aan een klein riviertje. Met speelgelegenheid voor kinderen. Kampvuurplaats en zeer vriendelijke eigenaren die alle kinderen een ijsje uitdelen.

Keurige camping

Maroo de Jager
22-7-2012

Wij hebben met twee kinderen (7 en 10 jaar) een aantal nachten in 1 van de 4 persoonshuisjes overnacht.

Het is er keurig netjes zowel het huisje als het sanitair.

We hebben het gebruikt als uitvalsbasis voor, het op 20 minuutjes rijder gelegen, Legoland en het oudste stadje van Denemarken, Ribe.

Er is een springkussen aanwezig voor de kids.

Een bakker, supermarkt, bank en pizzeria/kebab zijn op loopafstand.

Zeker een aanrader, mede door de zeer vriendelijke eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Omme A in Sønder Omme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Omme A zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.