Sønder Omme

Reviews over Sønder Omme

Lekker rustig

Robert
    18-8-2010

Wij zaten in een vakantiewoning circa 3 kilometer buiten het dorp. Heerlijk in de landerijen. Wat een rust. Dit maak je niet meer mee in Nederland. Zeer vriendelijke mensen en alles wat je nodig hebt qua levensbehoeften is bij de hand. In het dorp zelf is verder niet zo veel te doen.

Lekker genieten dus van rust en natuur.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

Geweldige campin

Hugo Naus
    17-1-2009

Geweldige kindvriendelijke camping. Je kunt hier goed wandelen, fietsen, kajakken en vissen. Legoland, de Noordzee en de Oostzee op korte afstand. Campingeigenaren doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Voor de kinderen is er vanalles te doen, zoals een groot springkussen, broodjes bakken e.d. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sønder Omme scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews