Camping Skjern Å

Review geschreven door Anoniem

Nooit meer!

Anoniem
14-7-2011

We zaten in een huisje; toen we buiten stonden leek het al triest; een ernstig trieste aanblik. Gelijk al een hok genoemd, en die naam was het ook wel waard. In de woonkamer waren van de 50 televisiezenders waren er maar 2 aanwezig en we moesten voor het aanzetten van de televisie eerst nog de televisie helemaal zelf aansluiten. De tafel stond vastgebonden met touw. In de keuken werd het nog erger; de kastjes vielen van ellende uit elkaar. In de badkamer was de beloofde sauna aanwezig, maar deed het niet. In de slaapkamer met stapelbedden konden we letterlijk de latten uit het bed trekken. Ook het beddengoed was in en in triest en smerig; de vlekken zaten erin. Buiten stond er een tafel die, als je er op zou leunen, zou instorten. Het servies voor de zekerheid maar eerst even gewassen.

We zijn naar het hoofdkantoor gegaan en het probleem voorgelegd; en toen we terugkwamen van een activiteit was alleen de TV gerepareerd. Verder ligging prima.

Samengevat: Slecht huisje; nooit meer!