We hebben een aantal aanbieders voor Skals voor je op een rij gezet:

vakantie Skals

We hebben een aantal aanbieders voor Skals voor je op een rij gezet:

Reviews over Skals

Een mooie en verrassende camping

Fred,
    25-6-2017

Met erg veel plezier hebben we met onze caravan meer dan een week op Camping Ulbjerg gestaan. Een hartelijke Nederlandse eigenaar. Mooie en grote plaatsen. Hoewel het sanitair in het ene toiletgebouw wat is gedateerd, was het er goed schoon. De camping ligt aan de rand van een fjord. Het wandelpad er naar toe is prachtig en zeer goed toegankelijk. De omgeving geeft veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. Wie met de auto dit prachtige deel van Jutland wil verkennen, komt aan zijn trekken. Vooral het eiland Fur maakte diepe indruk. Al met al complimenten voor Camping Ulbjerg.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Jan Peijnenborg & Inge Dijkstra,
    4-9-2016

Heel mooi -midden in de natuur- gelegen camping met super klantvriendelijke eigenaar. Wij hebben de camping gebruikt als start- en eindpunt van onze fietsvakantie (Limfjord route). Tijdens onze afwezigheid van 10 dagen mocht onze auto (gratis!) op de camping blijven staan, toch een prettig gevoel!.

De camping zelf biedt niet zoveel voor mensen/(pubers) die entertainment zoeken, maar zoveel temeer voor natuurliefhebbers en voor gezinnen met kleine kinderen.

De voorzieningen (sanitair, kookruimte, zwembad etc.) zijn goed en vooral schoon.

Gezien eerdere commentaren nog iets over fietsen in Denemarken: fietsroutes zijn niet vergelijkbaar met NL fietsroutes; Zeker in midden Jutland moet er soms pittig geklommen worden en het aandeel onverharde fietspaden is veel groter. Maar met een goede trekkingfiets of een E-bike is het allemaal best te doen. Als je gebruik moet maken van doorgaande wegen blijken Deense chauffeurs o.h.a. de veiligheid van de fietser voorop te stellen.

Camping is aanrader

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie ontspannen vakantie

Ruimveld,
    26-6-2016

Wij waren op rondreis door Jutland en hadden o.a. de camping in Ulbjerg uitgezocht. Deze wordt beheerd door een Nederlandse eigenaar. Wij werden vriendelijk en behulpzaam geholpen en konden zelf een plek uitzoeken. Op de camping is veel te doen voor kinderen en er is zelfs een mooie zwembad aanwezig. Wij hadden onze hond mee en deze mocht op het pad vanaf de camping naar Limfjord vrij loslopen. Let wel op er lopen daar hazen en fazanten. Vlakbij was een klif waar je fossielen kon vinden.

Er is veel te zien in de omgeving en wij hebben ook de uitstap naar Skage gedaan. Dat is goed te doen. Verder hebben wij genoten van de rust wat er heerst.

WIFI is goed op de hotspot bij de campwinkel. Daar is ook een overdekte ruimte waar je kan zitten aan picknick tafels.

Gereisd met partner in juni 2016

Vriendelijk, de omgeving en de camping

Michiel en Margriet,
    16-5-2016

De camping ligt aan een doodlopende weg die op het eind grindweg wordt, zoals wel meer wegen in Denemarken.

Mooie grote plekken, goed verzorgd sanitair met lekker grote (familie)doucheruimtes met munten én een onderbreekknop (werkt goed). Elke ochtend heerlijk vers brood in het winkeltje.

Als je het pad op het eind van de camping afloopt kom je bij het fjord, met prachtige zonsondergangen.

Voor fietstochten is gezien de afstanden een e-bike wel prettig, er zijn genoeg kleinere wegen en ook regelmatig vrijliggende fietspaden, en (vracht)auto's gaan ruim om je heen op drukkere wegen.

Bijna alle Denen kunnen je te woord staan in het Engels of Duits.

Op de camping zijn heel wat kinderspeelmogelijkheden. Het zwembad was nog net niet open toen wij er waren.

Op kleinere en grotere (auto)afstand zijn er natuurmogelijkheden te over. Viborg is een prettige stad, een vikingdorp wordt gedraaid door graag toelichting gevende medewerkers, het 22 km kleine eiland Fur is leuk fietsen en de Fur-bierbrouwerij maakt heerlijk bier. De kalkgrotten zijn de moeite om te bezoeken. En de campingeigenaar kan je aan nog veel meer ideeën helpen.

Geocaches zijn er ook aardig wat in de buurt (zelfs een op de camping ;-).

Wel is uit eten gaan al snel duur, helemaal als je er wat bij drinkt, en sowieso kosten boodschappen iets meer dan in Nederland. Voor geld uit de muur moet je naar Skals, maar alles pinnen kost elke keer wat extra. Op zich geeft de Deense kroon je wél wat extra vakantiegevoel.

Last but not least, de bij de camping met zijn gezin wonende campingeigenaar is Nederlander, dat maakt tips uitwisselen wel erg makkelijk, en hij vertelt graag over Denemarken. Terwijl je best meer Nederlanders ziet, en spreekt, zijn er ook gewoon heel wat Denen die deze mooie camping weten te vinden.

Gereisd met partner in mei 2016

Echt geweldig

Karin & Bert Ooijen,
    26-9-2015

Ben je op zoek naar rust en een mooie omgeving dat grenst aan een fantastisch natuurgebied wat bij de camping hoort dan is deze camping een absolute aanrader.

Mede door deze prachtige omgeving, de ruime plaatsen die je zelf uit mag kiezen, voorzien van duidelijke plaatsaanduiding de vriendelijke Nederlandse eigenaar, de ontvangst, het mailcontact vooraf, de informatie over de omgeving indien gewenst en ons verblijf hebben we onze kampeervakantie als zeer prettig ervaren.

Ze hebben het goed voor elkaar, sanitair was perfect, toiletten voorzien van toiletpapier, heerlijk warm water en een goede straal in de douches en fijn dat je de douches tussendoor even stop kunt zetten en indien nodig er een muntje bij kan gooien zonder wachttijd, de mogelijkheden om in een ruimte te koken ingericht met gaskookplaten, magnetron en waar je meteen binnen of buiten kunt eten en daarna de afwas kan doen.

Ruimte met wasmachine, droger enz.

Het zwembad is netjes en verzorgd.

Een absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2015