Sorteren

Reviews over Skals

Klein dorp

Michiel en Margriet
    16-5-2016

Eigenlijk is er in Skals niet heel veel te doen, maar op een half uur rijden ligt bv Viborg, een prettige stad met een leuk (oud) centrum, enkele prachtige kerken.

En vanaf Skals zijn mooie fietstochten te maken, bijvoorbeeld rondom een stuk van het fjord, deels over vrijliggende mooie fietspaden, en alleen een drukkere weg over de (kleine) sluis.

Er is een supermarkt en er is een bank met flappentap.

Karin
    26-9-2015

Een vakantie zoals een vakantie voor ons gevoel hoort te zijn, waar je tot rust kan komen dankzij een prachtige omgeving, het natuurgebied wat bij de camping hoort en meteen aan de camping grenst, de vriendelijke Nederlandse eigenaar, de ruime plaatsen die je bij aankomst zelf uit mag kiezen, goed aangeduid met plaatsnemend, de voorzieningen op de camping, ook voor kinderen is er van alles voorzien, denk aan speeltuin, familiebadkamer, ruimte me babybadje,

Campingwinkel met uitgebreide artikelen, gratis WiFi bij de receptie en met kleine bijbetaling ook op de plaats.

Prima, weinig van gezien

mariska_suierveld
    19-6-2014

Skals ligt op ongeveer zes kilometer van de camping. In Skals is ook de supermarkt.

De omgeving is mooi, vrij heuvelachtig.

Skals scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews