Tijdelijk €25 aanbetaling

Skaerbaek Fritidscenter

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Skaerbaek Fritidscenter voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 50 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Skaerbaek Fritidscenter

• 9FAMILIE NEVEN15-11-2020

ZEER GOED PARK

MOOIE HUISJES KLEIN PARK ZEER SCHOON DE MENSEN ZIJN ZEER VRIENDELIJK DE SUPERMARKEN LIGGEN TEGENOVER HET PARK.HET IS ZEER RUSTIG ALS JE VAN RUST HOUD DAN MOET JE HIER HEEN GAAN ZEER MOOIE OMGEVING MET MOOIE NATUUR EN MOOIE OUDE DORPEN EN STADJES JE MOET WEL EEN AUTO HEBBEN ALS IS WAT VERDER UIT ELKAAR DAN IN NEDERLAND WIJ GAAN IN 2021 WEER TERUG NAAR DIT PARK IN DENEMARKEN

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Familie uit Holland24-08-2020

Heerlijke plek!

Fijne huisjes op een kleinschalig terrein. Beetje campingsfeer doordat veel mensen ‘s avonds op de veranda zitten. Ook kunnen er voetbalteams aanwezig zijn voor trainingskampen. Wij vonden dit niet hinderlijk, maa4 misschien was het nu ook wat rustiger vanwege Corona. Gezellig huisje, niet te groot, dus ik zou er niet met meer dan 4 personen in willen zitten. Slaapzolder is te klein, voor kinderen nog net te doen als het niet te warm weer is. Wel erg gehorig allemaal, toilet zit direct aan de huiskamer vast dus weinig privacy qua geluid😬. Maar we vonden het hier fijn. Mooie natuur in de buurt, veel naar Ribe geweest en 4 supermarkten op afstand in Skaerbaek. Prima plek om vanaf hier de boel te verkennen. En zeer vriendelijk personeel. Wij willen terug!!! Tip; ga naar de bakker in het dorp, lekkerder dan de supermarkt! Wil je echt naar een grote supermarkt? Ga naar Ribe! En je mag met de auto op het strand in Rømø, leuk voor ontbijt!

• 7Activiteiten
  • 8Fam. van Gaalen11-05-2019

Heerlijke vakantie!

De afgelopen 3 jaar hier in de mei vakantie geweest. We hebben alle keren een huisje gehad dat van alle gemakken (vaatwasser, oven etc.) was voorzien. Zolder is leuk om op te spelen, maar voor slapen niet echt geschikt. Vooraan ligt een leuke speeltuin met airtrampoline. In het centrum zit een bowlingbaan waarvan wij gebruik hebben gemaakt, met het restaurant hebben wij geen ervaring. Het zwembad is heerlijk met stoombad, bubbelbad, glijbaan en 2 duikplanken. Daarnaast liggen er ook nog allerlei attributen in het water. De enige mogelijke minpunten die wij van het park en zwembad kunnen benoemen is dat het zwembad rond middag en avondeten gesloten is en dat er alleen gezamenlijke dames en herenkleedkamers zijn en geen hokjes (waarbij wordt geacht om naakt te douchen, maar dat doen de meeste Nederlanders niet) Zie voor wat te doen is in de omgeving de tips

• 6Pae09-08-2018

Nooit meer

Het vakantiepark is prima maar in de omgeving is zeer weinig te beleven.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Eline16-05-2018

Prima park

Vriendelijke ontvangst. Huisje netjes, ruim en van alle gemakken voorzien. Park netjes. Zwembad leuk. Romo in een kwartier te bereiken. Legoland een uur en kwartier. En Ribe een minuut of 20. Het vikingcentre daar vonden we alleen leuk omdat er een grote vikingmarkt was. Zonder de markt vonden wij de entree veel te duur. Ribe een leuk stadje. Voor de meivakantie hadden we zeer zeer zeer goed weer! Mazzel! Twee Supermarkten lopend te bereiken. Ideaal. Prima park.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Patricia13-05-2018

Geweldig, boven verwachting.

De 2e week van mei 2018 hebben we hier een huisje gehuurd. Wij hadden huisje nr 13 met uitzicht op de grote speeltuin en in de buurt van het hoofdgebouw. Dat was erg fijn. De Denen zijn ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Lego-Land, Ribe en het strand van romo maakten leuke onderbrekingen van ons verblijf. Het zwembad heeft inderdaad beperkte tijden. Maar voor onze jongens (8,6,3) was een kleine 2 uur zwemmen ook wel lang zat. En ideaal dat er zoveel speelattributen in het zwembad aanwezig zijn. Het huisje is wat klein en zo'n zolder/vide, dat zijn geen slaapplaatsen. Onze zoon van 8 wilde er heel graag slapen en dat is goed gegaan, maar hij had het er erg warm. En s' nachts even eruit om te plassen doe je ook niet heel gemakkelijk vanaf zo'n zolder.

Al met al kijken wij terug op een hele leuke week. Ook wel dankzij het weer dat was een belangrijke bijkomstigheid. 1 van onze boys heeft autisme en in de meivakantie is het redelijk rustig (alleen maar Nederlanders) en alles is ruim en overzichtelijk. Hij heeft een heerlijke vakantie gehad. Pluspunt is ook de goede WiFi. Niet dat kinderachtige gedoe zoals in Frankrijk waar je dik moet betalen voor een haperende verbinding van 2 dagen. Anno 2018 mag je overal zulke wifi verwachten.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Linda10-08-2017

Fijne vakantie

Leuke vakantie gehad in Skaerbaek, op het park en in plaats zelf is niet veel te doen. Wij misten op het park activiteiten voor de kinderen, het park heeft niet de gezelligheid van een camping maar heeft wel prima huisjes en voldoende ruimte rondom de huisjes om te voetballen of badmintonnen. In de wat wijdere omgeving zijn leuke dingen te doen, natuurlijk legoland, het strand van Rømø is fantastisch, Ribe, met het gratis treintje naar openluchtpark bij Skaerbaek, wij hebben ons niet verveeld in de 2 weken dat we zijn geweest. Het weer viel ons erg mee, als het weer wat minder was konden de kinderen in het overdekte zwembad zwemmen. De regels zijn hier wel wat anders dan in Nederland, zwembad open tot 21u betekende dat om 20.40 iedereen het water uit moest....en jammer dat het zwembad niet de hele dag gewoon open was. Service van de receptie was prima, het matras wat op de zolder lag was heel dun en doorgezakt, dezelfde dag werd er nog een nieuw matras gebracht. Ook heel handig dat aan de overkant van de straat 2 supermarkten zijn.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Stefanie02-08-2017

Leuke plek

Leuke huisjes op een mooi park. Het centrale gebouw vervult een rol voor het dorp Skaerbaek. (Sportvelden, resteurant etc). Huisjes zijn leuk. Afwerking vd huisjes wat goedkoop waardoor handgrepen etc los zitten. Zwembad is leuk, je kunt gratis fitnessen, veel leuke kinderspeelplekken. Supermarkt/bakker op loopafstand. Mooie plek van waaruit je veel kunt ondernemen.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Maurice Breuer15-05-2017

Excellent Stay we had at your Facility..

Activities, Hygiene of the Housing, Nature and Area.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Reception Manager, 23-05-2017

Dear Maurice,

Thank you very much for your stay and for the positive review. We look forward to welcoming you back to Skærbæk on another occasion.

Best regards,

• 8Fred14-05-2017

We enjoyed the stay!

The hole park is wel maintained, the house we stayed in was spatious enough for 4 persons en well equipped. We enjoyed the swimming pool and large playground

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Reception Manager, 23-05-2017

Dear Fred,

Thanks a lot for your positive review of your stay. We hope to see you back in Skærbæk next year.

Best regards,

Vakantiepark Skaerbaek Fritidscenter info