Camping Sejs Bakker

Camping Sejs Bakker

We hebben een aantal aanbieders voor Sejs Bakker voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings
ANWB camping
ANWB camping

1 review over Camping Sejs Bakker in het Nederlands

Een mooien plek om een paar dagen testaan.

Theo en Ine
22-6-2011

Het is ons goed bevallen in Sejs Bakker bij Silkeborg, maar in het Pinksterweekend moet je er niet komen dan is het er veel te druk. De Denen gaan dan maszaal kamperen de camping is dan voor ons tedruk. Verder is het er goed teverblijven. goede ontvangst van de eigennaar vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sejs Bakker in Silkeborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sejs Bakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.