Camping Strandskoven

CampingKleine hotelsWeer vandaag13°8°
Camping Strandskoven
9,8

1 review over Camping Strandskoven in het Nederlands

fantastisch tussen zee en bos

Willem en Luuk
7-5-2009

Samso is een geweldig eiland en de camping Strandskoven ligt er geweldig mooi.De beheerders.Charlotte en Kim zijn uiterst behulpzaam en aardig.Het dorpje Ballen ligt op loopafstand en heeft een mooie jachthaven en supermarkt. Samso is een echte aanrade.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandskoven in Samsø, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandskoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.