8,3

1 review over Camping Kaløvig Strandgård in het Nederlands

Rustige terassencamping met uitzicht op zee

Carel v R
20-6-2016

Rustige camping gelegen aan zee. Ruime plaatsen voor een deel terrassen en een deel op het benedenveld. Het sanitair is voldoende aanwezig en schoon. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de camping zijn voornamelijk Denen die vaste plaatsen hebben echter zijn er voldoende mooie plaatsen beschikbaar voor andere kampeerders. Er is een kleine kampwinkel waar je o.a. dagelijks brood kunt bestellen. Daarnaast worden er ook eenvoudige maaltijden geserveerd.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kaløvig Strandgård in Rønde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kaløvig Strandgård zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.