Camping Lakolk Strand

Camping Lakolk Strand
7,3

Laatste review

Camping is vooral ingericht op de campers die massaal op dit mooie eiland komen, sanitair is top geregeld, schoon en compleet.

Sanitair- gebouwen zijn inclusief ruimtes met wasmachines en drogers, ruimte om af te wassen en een ruimte waarin je kunt koken incl magnetron en oven.

Het klopt dat er wind is op de camping, maar dat is ook niet gek zo direct naast het strand en zee

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

2 reviews over Camping Lakolk Strand in het Nederlands

Sfeerloos maar goede ligging

anja
28-7-2015

Moeilijk te zeggen waarom maar wij vonden de camping sfeerloos. Te groot. Teveel wind en oud sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lakolk Strand in Rømø, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lakolk Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.