Camping Lakolk Strand

Camping Lakolk Strand
7,1

6 reviews over Camping Lakolk Strand in het Nederlands

Camping is vooral ingericht op de campers die massaal op dit mooie eiland komen, sanitair is top geregeld, schoon en compleet.

Sanitair- gebouwen zijn inclusief ruimtes met wasmachines en drogers, ruimte om af te wassen en een ruimte waarin je kunt koken incl magnetron en oven.

Het klopt dat er wind is op de camping, maar dat is ook niet gek zo direct naast het strand en zee

Sfeerloos maar goede ligging

anja
28-7-2015

Moeilijk te zeggen waarom maar wij vonden de camping sfeerloos. Te groot. Teveel wind en oud sanitair.

Dårligste ferieoplevelse.

Jonas Petersen
25-7-2013

Meget kan siges om Lakolt campingplads, kort fortalt noget møg.

Vagterne på pladsen er inkompetente, der ikke er kvalificeret til at kunne administrere autoritet.

Et eksempel er at bliver der snakket i forteltet eller hygget om aftenen, er vagterne der med lommelygten og lyser ind ad vinduet.

Nævnte kritikken dagen efter for den ansvarlige for campingpladsen, men han havde intet at sige og virkede mest af alt ligeglad.

Campingpladsens personale har efterladt et sådan indtryk at den aldrig skal anbefales eller besøges igen. Vi valgte at rejse 2 dage før aftalt tid da deres personle simpelthen er af så lav standard at kritikken omkring deres adfærd kunne der skrives tygge bøger omkring.

Kan personligt sige at i vil blive dybt skuffet af at ligge på camping der.

Ein schöner und günstiger Campingplatz, Gute Sanitäre Anlagen, sehr freundliche Mitarbeiter. Ein Streifzug durch die Dünen, eine Fahrt mit dem Auto am resigen Strand oder eine Radtour auf Romo sind für mich immer wieder ein Erlebnis. Der Preis für die Camping-Übernachtung ist aus meiner Sicht sehr Günstig. Auch ein Restaurant gibt es in der kleinen Einkaufsstraße. Dort kann man gemütlich seine Pizza essen,

Schöner Platz

M.Richter
26-9-2010

Wir waren im September auf diesem Campingplatz und haben uns sehr gut erholt.

Allerdings glaube ich das im Sommer in der Hochsaison die Sanitäranlagen etwas überlastet sind. Ansonsten ist der Platz sehr schön.

Camping Lakolk Camping

Feilner
28-8-2009

Wir sind alle 14 tage auf Lakolk Camping. Es ist immer wieder schön.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lakolk Strand in Rømø, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lakolk Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lakolk Strand scoort een 7.07 uit 10 op basis van 6 reviews.