Vakantiepark Kommandørgården

7,4

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,0

12 reviews over Vakantiepark Kommandørgården in het Nederlands

sehr freundlich und extrem hilfsbereit

volker nieves
9-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

wir waren mit dem eigenen Pony auf Römö.zum ausreiten. Abends hat unser pony sich geweigert wieder in den Hänger zu gehen. Als die Dunkelheit einbrach und klar wurde wir schaffen es nicht haben wir im Islandcenter angerufen. Sofort kamen der Chef und eine Angestellte. Als wir trotz Unterstützung das Pony nicht verladen konnten bekamen wir angeboten die Ponies im Islandcenter übernachten zu lassen.

Am nächsten Tag konnten wir mit Hilfe einiger Helferinnen die Ponies verladen und wieder nach Hause fahren.

Tausend Dank für die Hilfe, spontan, trotz Müdigkeit nach einem anstrengenden Tag, sehr sehr freundlich wurde eine Leistung abgegeben die man so nicht erwarten konnte. Und um dies abzurunden, die Ponies durften umsonst übernachten. Wo gibt es sowas???

Nochmals vielen vielen Dank für die Hilfe. Wir werden beim nächsten Besuch das Islandcenter buchen für Ausritte und unsere Ponies daheim lassen.

Das Islandcenter ist eine Reise wert.

Amelie, Patricia und Volker Nieves

Gemütliches Hotel und tolle Pferde

Alexandra
11-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Hotelzimmer im Stil von kleinen Ferienwohnungen praktisch eingerichtet, mit separatem Eingang, eigener Terrasse und Blick auf den Swimmingpool im Außenbereich. Zusätzlich kann ein Schwimmbad im Innenbereich mit Dampfbad kostenlos genutzt werden. Die Rezeption mit Speisesälen für Frühstücks- und Abendbuffet sowie Bar und Billardzimmer befinden sich im Haupthaus.

Die Ausstattung ist teilweise etwas älter, kein täglicher Zimmerservice, aber das Hotel überzeugt durch freundliches, hilfsbereites Personal, leckeres, abwechslungsreiches Essen am Buffet und viele kostenlose Parkmöglichkeiten. Für Familien und Gäste mit Hunden ist die Anlage sehr gut geeignet.

Alternativ zum Hotel stehen kleine Ferienhäuser und ein Campingplatz in der Ferienanlage zur Verfügung. Fußläufig vom Hotel liegen ein Kiosk, Supermarkt, Bäckerei und Café.

Nebenan befindet sich außerdem das großzügig angelegte Isländercenter. Geführte Reittouren auf Islandpferden über die Insel können für Anfänger und Fortgeschrittene gebucht werden. Die freundlichen und erfahrenen Pferde sind auch für ungeübte Reiter sehr gut geeignet.

Die Insel bietet mit ihrem riesigen Sandstrand vielfältige Möglichkeiten.

Welcoming hotel

Lambert
22-1-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We liked the location of the hotel, as it was a perfect noise free environment where nature can be really explored. The staff are very welcoming , food was good but not great. We were allocated a cosy room which met our expectations.IN all, I can say the price was good for the standard provided by the hotel. Will go back soon

NIET DOEN!! JE WORDT DOOR DE WEBSITE MISLEID

Danielle Kay
17-8-2013
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Vakantiepark Kommandorgarden in Romo is niet zoals de website laat zien. Wij hadden een rundtømmerhytte gehuurd, met uitzicht op de Waddenzee. Het eerste huisje had uitzicht op een parkeerplaats waar allemaal troep lag. Gelukkig was er nog een ander huisje beschikbaar maar het uitzicht was ook beperkt aangezien de begroeiing op de camping niet goed wordt bijgehouden. Verder was het huisje smerig en onhandig ingedeeld, bij de trap voor naar boven te gaan was een boekenkast geplaatst met een magnetron erop?! Bij de camping hoort ook een "Play & Horse" park (klein attractieparkje) voor ons gratis toegankelijk ( campinggangers)maar wat we daar zagen kan echt niet. Veel speeldingen stuk, onverzorgd. Het zwembad/glijbaan wat je ook leuk op de website ziet was smerig en maar op bep. tijden open. Schrikbarend dat daar een entree van € 16,= aanhangt voor mensen van buiten. Wij gaar zeker nooit meer naar Kommandorgarden/Romo. Wij zijn geen zeikerds maar dit hadden we nog nooit meegemaakt!

Prima locatie, voor weinig geld

michel
30-4-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Lang weekend in april 2013 met de kinderen naar Rømø geweest. Het was nog voorseizoen, daarom vrij weinig te doen op het eiland. Maar op zich prima vermaakt. Op het vakantiepark is men druk bezig met verbouwen van de bungalows en de speeltoestellen voor het komende seizoen. Huisje was erg klein, maar prima voor paar nachten.

NIET NAARTOE GAAN!!!!!

Hester
26-8-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Net terug van Kommandorgarden op Romo. Het was vreselijk. We hadden via touroperator geboekt, dus dan denk je: ach, zal wel meevallen, maar nee. We hebben 2 kleine kinderen en gaan hier nooit weer heen. Het enige positieve was het binnen zwembad, alhoewel daar ook het een en ander kapot was. In ons huisje was echt alles kapot, omdat men zoveel mogelijk geld wil verdienen voor zo weinig mogelijk geld. De tv zenders deden het niet. De tafel past niet eens uitgeklapt in de kamer. De speeltuin was sterk verouderd en kapot. De huisjes (in een caravan met voortent heb je meer ruimte) staan haast tegen elkaar aan. Onze kinderen konden niet buiten spelen door het hoge gras en de kuilen in de grond. De ontvangst bij de receptie was heel slecht. Het personeel heeft niet eens het besef een gast te begroeten. Hele slechte ervaring die ik ten zeerste af wil raden, terwijl ik overal wel het positieve van in zie. Romo zelf is wel erg leuk. Eerder vertrokken van ellende. Niet heen gaan!

niet meer naar deze camping

diana lucarelli
22-8-2010
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Het huisje wat we huurde was erg klein (waddenmeerhuis) met een hele steile trap naar de kamer waar de kinderen slapen met 2 matrassen op de grond. het uitzicht wat wij haden vanuit het huisje was erg mooi,we keken over de waddenzee uit. maar heb je huisnummer 145 niet dan kijk je tegen de andere huisjes aan.Het speelpark was erg gedateerd en roestig wat erg onveilig overkomt. De manege waar je pony,s kunt huuren is wel een aanrader , je kunt lekker door duinen en over het strand rijden. De omgeving van Romo is wel erg mooi en groen.Wij hadden veel regen waardoor alles op de camping erg modderig was en je niet via het pad bij de zee kon komen dat vond ik erg jammer.Het breede noordzeestrand is gezellig met alle vliegers en kitbugy,s je kunt ook met de auto over het strand rijden naar het volgende dorp. ik vond het personeel bij de receptie wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping, wel wat basaal.

johante
17-8-2010
  • Activiteiten6

Bij camping ligt een verouderd attractiepark, waar de kinderen zich uitstekend vermaakten (beiden 8 jaar), waartoe je gratis toegang hebt als je het bewijs toont dat je op de camping verblijft.

mooi ligging en comfort, zwakke service

nathalie piert
16-7-2010
  • Activiteiten3

ruime plaatsen, goed onderhouden comfort, mooi speelplein op de camping, maar heel zwak onthaal (receptie camping pas open op 2 juli), weinig yuitleg, buitenzwembad niet gevuld, binnenzwembad te betalen en bijhorend speelpark slecht onderhouden

Schade vor 10 Jahren wahr es Top

van Boven
18-7-2009

Die Lage ist sehr schön , leider sind die Duschen und WC´s sehr schmutzig.

Die Anlagen sind oft beschädigt und funktionieren nicht , weil vieles durch Wandalismus wegen mangelnder Aufsicht und Kontrolle zerstört wird.

Die Spielgeräte sind in einen armselligen Zustand und gefährlich.

Die vor einigen Jahren neu erstellte Rezeption ist sehr schön.

Das Personal ist sehr freundlich und kompetent.

Aber durch die schlechte Aufteilung , Ladenverkauf wird mit dem Anmeldebereich zusammen abgewickelt , kann es leicht zu Wartezeiten beim Anmelden von 1Stunde kommen. Sehr schön nach 10Stunden Autoanreise.

Schade warum ist dies jetzt so???

We hebben een aantal aanbieders voor Kommandørgården voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kommandørgården in Rømø, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kommandørgården zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Kommandørgården scoort een 7.36 uit 10 op basis van 12 reviews.