Vakantiepark Kommandørgården

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,4

Laatste review
  • Activiteiten1

Vakantiepark Kommandorgarden in Romo is niet zoals de website laat zien. Wij hadden een rundtømmerhytte gehuurd, met uitzicht op de Waddenzee. Het eerste huisje had uitzicht op een parkeerplaats waar allemaal troep lag. Gelukkig was er nog een ander huisje beschikbaar maar het uitzicht was ook beperkt aangezien de begroeiing op de camping niet goed wordt bijgehouden. Verder was het huisje smerig en onhandig ingedeeld, bij de trap voor naar boven te gaan was een boekenkast geplaatst met een magnetron erop?! Bij de camping hoort ook een "Play & Horse" park (klein attractieparkje) voor ons gratis toegankelijk ( campinggangers)maar wat we daar zagen kan echt niet. Veel speeldingen stuk, onverzorgd. Het zwembad/glijbaan wat je ook leuk op de website ziet was smerig en maar op bep. tijden open. Schrikbarend dat daar een entree van € 16,= aanhangt voor mensen van buiten. Wij gaar zeker nooit meer naar Kommandorgarden/Romo. Wij zijn geen zeikerds maar dit hadden we nog nooit meegemaakt!

Kenmerken

NIET DOEN!! JE WORDT DOOR DE WEBSITE MISLEID

Danielle Kay
17-8-2013
  • Activiteiten1

Prima locatie, voor weinig geld

michel
30-4-2013
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Lang weekend in april 2013 met de kinderen naar Rømø geweest. Het was nog voorseizoen, daarom vrij weinig te doen op het eiland. Maar op zich prima vermaakt. Op het vakantiepark is men druk bezig met verbouwen van de bungalows en de speeltoestellen voor het komende seizoen. Huisje was erg klein, maar prima voor paar nachten.

NIET NAARTOE GAAN!!!!!

Hester
26-8-2011
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Net terug van Kommandorgarden op Romo. Het was vreselijk. We hadden via touroperator geboekt, dus dan denk je: ach, zal wel meevallen, maar nee. We hebben 2 kleine kinderen en gaan hier nooit weer heen. Het enige positieve was het binnen zwembad, alhoewel daar ook het een en ander kapot was. In ons huisje was echt alles kapot, omdat men zoveel mogelijk geld wil verdienen voor zo weinig mogelijk geld. De tv zenders deden het niet. De tafel past niet eens uitgeklapt in de kamer. De speeltuin was sterk verouderd en kapot. De huisjes (in een caravan met voortent heb je meer ruimte) staan haast tegen elkaar aan. Onze kinderen konden niet buiten spelen door het hoge gras en de kuilen in de grond. De ontvangst bij de receptie was heel slecht. Het personeel heeft niet eens het besef een gast te begroeten. Hele slechte ervaring die ik ten zeerste af wil raden, terwijl ik overal wel het positieve van in zie. Romo zelf is wel erg leuk. Eerder vertrokken van ellende. Niet heen gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Kommandørgården voor je op een rij gezet:

niet meer naar deze camping

diana lucarelli
22-8-2010
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

Het huisje wat we huurde was erg klein (waddenmeerhuis) met een hele steile trap naar de kamer waar de kinderen slapen met 2 matrassen op de grond. het uitzicht wat wij haden vanuit het huisje was erg mooi,we keken over de waddenzee uit. maar heb je huisnummer 145 niet dan kijk je tegen de andere huisjes aan.Het speelpark was erg gedateerd en roestig wat erg onveilig overkomt. De manege waar je pony,s kunt huuren is wel een aanrader , je kunt lekker door duinen en over het strand rijden. De omgeving van Romo is wel erg mooi en groen.Wij hadden veel regen waardoor alles op de camping erg modderig was en je niet via het pad bij de zee kon komen dat vond ik erg jammer.Het breede noordzeestrand is gezellig met alle vliegers en kitbugy,s je kunt ook met de auto over het strand rijden naar het volgende dorp. ik vond het personeel bij de receptie wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping, wel wat basaal.

johante
17-8-2010
  • Activiteiten6

Bij camping ligt een verouderd attractiepark, waar de kinderen zich uitstekend vermaakten (beiden 8 jaar), waartoe je gratis toegang hebt als je het bewijs toont dat je op de camping verblijft.

mooi ligging en comfort, zwakke service

nathalie piert
16-7-2010
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

ruime plaatsen, goed onderhouden comfort, mooi speelplein op de camping, maar heel zwak onthaal (receptie camping pas open op 2 juli), weinig yuitleg, buitenzwembad niet gevuld, binnenzwembad te betalen en bijhorend speelpark slecht onderhouden

2008

geen aanrader

bep
21-8-2008

Mooi klein huisje maar heel erg vies.Een doortrekkings camping met heel weinig nederlanders.

alle voorzieningen voor kinderen waren zo sterk verouderd dat het niet verantwoord is om je kinderen er te laten spelen. Erg jammer! Mooi strand waar je met je auto op kunt rijden. Heerlijk vliegeren. veel wind. legeoland erg leuk en het plaatsje Ribe.

Jammer dat de camping zo tegenviel en het zwembad al begin aug dicht gaat. Einde van het seizoen.

In 2001 geweest grote camping mooi speelpark erachter kind

Jan
2-5-2008

In 2001 geweest grote camping mooi speelpark erachter oudste kind 12

We hebben een aantal aanbieders voor Kommandørgården voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kommandørgården in Rømø, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kommandørgården zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.