Vakantiehuis

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Precies goed!

Chantal
25-9-2016

Wij verbleven in Ribe met 4 volwassenen en 5 kinderen (leeftijd 8 - 18). Er was genoeg ruimte voor iedereen :-) De schapen liepen achter het huis; de appel- en pereboom waren klaar voor de pluk. Heerlijk. Esther is zeer goed bereikbaar en snel met antwoorden.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Supervakantie gehad!

Jannie
8-8-2016

Echt een aanrader.

Het is een heel groot huis, en alles is aanwezig.

Zelfs als je iets vergeten bent dan is het er wel

Een spelletje, een pincet enz.

Het huis ligt achteraf waardoor je veel privacy hebt, en ribe is op fietsafstand.

Wij hebben een supervakantie gehad.

(Ouders met kinderen van 2 en 3 jaar.)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Voor herhaling vatbaar. Zeer zeker een toplocatie.

Marianne Rijken
8-8-2016

Rustig gelegen huisje. Ligging perfect. Dicht bij Ribe zelfs op de fiets te doen. We waren een van de eerste bewoners en toen was het voor ons gevoel al af. Daarna is het buiten nog beter afgewerkt dus het zal nu wel helemaal top zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Skovgård in Ribe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Skovgård zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.