Hotel Scandic Kongens Ege

8Fantastisch

• Sauna

6 reviews over Hotel Scandic Kongens Ege

• 10Jac.en Sietske de Jong16-09-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Een noodgedwongen verblijf van 3 nachten ivm pech met onze auto. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie! De medewerkster heeft er toch maar voor gezorgd dat er toch nog een huurauto werd gevonden hetgeen op zaterdag (en zondag?) een probleem lijkt te zijn in Denemarken. Dus dank zij haar hebben we toch nog een leuk weekend gehad ! Erg goed ontbijt.

Gereisd met partner in september 2013

• 9snilj18-06-2011

Hotel ligt mooi en rustig

Het personeel is erg vriendelijk. Er is veel groen/bomen om het hotel. Slechts een paar minuten van de autosnel gelegen, ideaal voor als je op door reis bent.

Alleen gereisd in juni 2011

• 8Astrid24-08-2010

Een net zakelijk hotel

De meeste mensen komen hier zakelijk, alleen of met zakenpartner. In het restaurant zitten ook veel mensen alleen te eten en heb je wel snel aanspraak. De restaurantbediening mag wat vriendelijker. Verder zijn alle voorzieningen aanwezig en is er genoeg parkeergelegenheid.

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 8Astrid24-08-2010

Een net zakelijk hotel

De meeste mensen komen hier zakelijk alleen of met kleine groep. In het restaurant zitten veel mensen alleen te eten en heb je wel snel aanspraak. De bediening in het restaurant is wat nors, kan wat vriendelijker. Alle voorzieningen zijn aanwezig en er is genoeg parkeerruimte.

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 7Familie Tijssen20-05-2010

Degelijk

Heb hier nu in 3 jaar 2 maal een werkweek vertoefd vanwegen mijn werk. Degelijk hotel, ruime kamer. Je kan een mooi uitzicht hebben, maar mijn werkgever huurd de bergzijde af.

Heel goed ontbijt en avondeten. Helaas is de bar om 2300 uur dicht en met je naar de receptiezithoek begeven.

Zakelijk gereisd in januari 2010

• 6Johannes10-02-2008

Gedateerd hotel (jaren 70) , goed gelegen op loopafstand van het centrum (5min)van Randers in een park. Ontbijt is uitgebreid en goed. Het warme eten is matig, je kan beter in een van de vele restaurantjes in de stad gaan eten. De voorkant van het hotel is rumoerig ivm het drukke verkeer en de paserende ambulances van het nabij gelegen ziekenhuis.

Gereisd met vrienden in februari 2008

0 tips over Hotel Scandic Kongens Ege