Vakantiepark
7,7

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten4,7

2 reviews over Vakantiepark Jegum in het Nederlands

Mooi groot vakantiepark met mooie huizen

elmo20042004
11-5-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij hadden 2 huisjes gehuurd en beide waren gelijkwaardig, zat wel klein verschil in maar te verwaarlozen. Wel was onze slaapkamer indeling iets beter vanwege de grotere afmetingen. Gehuurd Egelunden 18 en 19. Ligging was mooi en grote tuin met schommel en carport. Ligging van de huisjes zijn prima en in rustige streek. Wij zijn vanaf hier naar Esbjerg, Legoland, Givskud zoo, Voetbalwedstrijd in Herning, Ribe Vikingcentre en Aquarium in Esbjerg geweest en een rondje om het fjord gereden wat vlak boven ons lag. Voor een week veel gedaan maar wel erg genoten. Levensonderhoud is duur en aan te raden is om veel zelf mee te nemen. Brood op het park te koop maar 6 broden in de vriezer doen van huis meegenomen is een aanrader.

Speeltuintje en kinderboederij was op loopafstand en kids vonden vooral de springkussens top.

Huisje had 4 slaapkamers, sauna, bubbelbad en was en droogmachine, vaatwasser, oven, microwave en tv (geen NL)

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Om tot rust te komen

martijnk
1-1-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Ruim opgezette vakantiehuizen met alle een eigen inrichting. Wij hadden een optrekje met ruime parkeergelegenheid, een speeltoestel voor kids, meerdere slaapvertrekken voor meerdere gezinnen, internet, etc. Lekker in het groen, erg rustig, klein winkeltje op het park. Zonder auto niet te doen, want de receptie ligt in een ander dorp ver weg.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Vakantiepark info