Vakantiepark Jegum

14 reviews over Vakantiepark Jegum

• 2017
    9El06-10-2017

Rust en ruimte

Een ruim opgezet vakantiepark, goed onderhouden en verzorgd. De meeste huizen hebben een groot eigen grondstuk met veel privacy. In september heerlijk rustig, prima weer voor activiteiten. Die zijn in de omgeving veel te vinden. Legoland binnen een uur bereikbaar, zee en strand op 10 minuten, Bork Vikingehavn op een half uurtje en nog veel meer opties die wij in 1 week niet hebben kunnen bezoeken. Faciliteiten zijn er wel op het park, zoals een miniwinkel, restaurant, speeltuin e.d. Niet erg groot en in het hoogseizoen wellicht niet voldoende als het park vol zit. Maar dat is slechts een veronderstelling. Geen zwembad op het park maar wel in de nabije omgeving. Bij veel accomodaties krijg je vrij toegang tot het zwembad in Oksbol. Winkels voldoende in de nabije omgeving met ruime openingstijden. In het nabij gelegen Henne Strand is het goed toeven. Prachtig schoon strand en grote hoeveelheid eetgelegenheden en winkeltjes. Jegum is goed bereikbaar vanuit Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10DWF08-05-2017

Mooi, ruim park

Het vakantiepark is een dorpje met vakantiehuisjes. Wij huurden accomodatie B3116 bij DFB, aan de rand vh park en daardoor heel vrij. Zeer veel ruimte om de huisjes, in de meeste tuinen is een trampoline en/of andere speeltoestellen. Huisje zeer compleet met veel speelgoed en ruimte.

Centraal op het park een speeltuin / sportveld en een klein winkeltje.

Dichtbij de mooie kust en centraal genoeg voor bezienswaardigheden in Denemarken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Martin04-05-2017

Mooi onderkomen en goede uitvalsbasis!

Geboekt via touroperator. Huisje is gelegen op Jegum Feriepark nummer P42274. Bijna 750 private huisjes. Net en ruim opgezet park. Verwacht geen animatieteam want die is er niet maar die mis je ook niet. Op onze kavel van ruim 1200 m2 konden de kinderen zich goed vermaken. Er was een schommel, zandbak, en diverse speelgoed items. (Uiteraard ook wifi). Volledig afgeschermd dus ook onze labrador kon lekker buiten lopen. Levensonderhoud is duur maar op 15km zit een Lidl in Varde. Meenemen vanuit huis is aan te raden. Mooie stranden. Op Borsmose strand mag je met de auto oprijden. Erg mooie zonsondergang. Groot compliment voor touroperator. WC was verstopt. Gebeld en binnen 1 uur stond iemand op de stoep. Vervolgens werd alles netjes opgelost. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8h.k.b.07-01-2017

prachtige uitvalsbasis met een keur aan huisjes

Veel verschillende huisjes, mooie uitvalsbasis voor de kust van West Jutland. Ondanks dat het bij een militaire oefenzone in de nabijheid ligt, merkten we daar helemaal niks van

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

5Thomas09-11-2016

Armoedige faciliteiten (Jegum Ferieland)

Zeer slechte voorzieningen: huisje P42368 (oa door touroperator aangeboden) bevat een boiler waardoor je maar een paar minuten warm water hebt. Daarna moet je ruim 20 minuten wachten voor dat het weer warm is. Totaal ongeschikt dus voor een vakantie met kinderen. En zeker dus geen 4 sterren waard. Daarnaast was de koelkast sterk verouderd, troffen we een compleet verkalkte waterkoker aan en het grasveld was bezaaid met hondenpoep. Volgens touroperator zijn dergelijke boilers gewoon in Denemarken, waarop wij hebben aangegeven dat je zelfs op een 2 sterren camping langer warm water hebt. Kortom, echt een afrader.

• 5Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

• 8Fam20-10-2016

Mooi vakantiedorp

Mooi vakantiedorp. Huizen liggen op groot privé terrein. Centraal gelegen een speeltuintje, wat kleine dieren en een winkeltje. Wij hebben daar elke morgen onze broodjes gehaald. Goede uitvalsplek om jutland te ontdekken.

• 7Activiteiten

• 9hb08-08-2016

Prima plek als uitvalsbasis voor West-Jutland

Een compleet dorpje met allemaal vakantiewoningen van private eigenaren. Centrale lokatie met speeltuin voor de allerkleinsten, kinderboerderijtje, sportmogelijkheden. Ruim opgezet en over het algemeen ruime woningen. Voor ons een plek om een keer terug te komen. In de omgeving mooie stranden (Blåvand, Henne voor als je wat meer tussen de andere mensen wilt zitten, maar ook Børsmose, Brærup voor de wat minder drukke stranden). Stadjes in de omgeving zijn Varde (vonden wij wat tegenvallen) Esbjerg, Ribe, etc. Legoland binnen een uur bereikbaar.

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 9Margo23-07-2015

Mooi vakantiepark in mooi natuurgebied

Wij zaten in huis P42022 een mooi ingericht huis in een prachtige omgeving. Het park is heel gunstig gelegen, je bent dichtbij het strand en leuke plaatsen. Een groot voordeel voor de kinderen was de gratis toe gang tot het zwembad met een spannende glijbaan. Het huis was van alle gemakken voorzien, heerlijk dat je gewoon even kunt wassen als dit nodig is.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

• 9Catharina30-07-2013

Prachtig!

Ruim opgezet park. Wij hadden huisje nr 39787 bij dfb. Prachtig. Kindvriendelijk. Strand op 15 km. Beste supermarkt oksbol 7 km. Speeltuintje wel leuk, maar niet erg groot. Wel veel dingen te doen in de omgeving. Wij konden ook nog gebruik maken van het zwembad in oksbol, maar vanwege het mooie weer niet aan toe gekomen...

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Arie26-09-2012

Prachtig mooi vakantiehuis

De accomodatie ligt op een heel groot vakantiepark. Het park is zelfs aangeduid als dorp (eigen plaatsnaambord) Op het park is er voor kinderen genoeg speelmogelijkheden (mooi springkussen). Er is een klein winkeltje op het park aanwezig waar kleine boodschappen kunnen worden gedaan. Tevens een terrasje voor ijsjes, koffie etc. Park is dicht bij het strand waar je met je auto zo op kunt rijden. Koffer open, stoelen eruit en zitten maar.

Wij zaten in accomodatie P42304 welke super luxe was. Alles aanwezig en zeer netjes/schoon. Hou alleen wel je energie in de gaten. Deze kan aardig in de papieren lopen (word achteraf afgerekend). De accomodatie via touroperatorl geboekt en in Varde de sleutel moeten ophalen. Tevens kun je daar kortingskaarten krijgen voor Legoland.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

4 tips over Vakantiepark Jegum

• Catharina, 30-07-2013

Blavand zoo was erg leuk voor de jongere kinderen (in bakken lagen allemaal wortels. Hiermee mocht je aapjes geiten, kamelen enz. Voeren). Ook brandweer museum vonden we erg uitgebreid (in oksbol). Beste supermarkt vonden wij in oksbol. Heerlijk brood!!! Fano erg leuk om een dag te doen. Fietsen of auto ( kon je zo het strand oprijden... Wat een ervaring!) ribe vikingscenter leuk, maar onze kinderen (1 en 3) waren echt te jong! Legoland. Varde was wel gezellig. Vuurtoren blavand.

• elmo20042004, 11-05-2013

Winkeltje op het park heeft het hoognodige en net buiten het park ligt een Spar, duur maar meer assortiment. Outrup heeft meer winkels.

• martijnk, 01-01-2013

Met de auto erop uit trekken

0 vragen over Vakantiepark Jegum

Vakantiepark info