Vakantiepark

• Onderkomen8
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4

We hadden huisje P42020 gehuurd. Prima rustige plek aan doodlopend weggetje. Het huis was schoon voor het oog, niet brandschoon. Het was ruim, voldoende zitplekken, fijn terras met zon en schaduw, redelijke grote tuin, wel wat minder groot qua oppervlakte dan de meeste andere huisjes in het park, maar ruim genoeg. Voor kleine kinderen was er een schommel en klimrek. Goede bedden, slapen in de annex was leuk voor een van onze zoons, die had daar zijn eigen plek. De omgeving is landelijk, voor pubers niet veel te doen. Maar vanwege het warme weer veel op de mooie stranden gebivakkeerd . Onze hond liep los rond het huisje, ze kon weglopen, is niet omheind. Hond mag in Denemarken ook mee naar het strand, aangelijnd uiteraard. De whirlpool was lekker, bleef alleen niet constant op temperatuur, daar kwam een monteur voor, snelle service, was alleen daarna nog niet volledig opgelost. Aanrader; deurmatten bij de ingang en de terrasdeur.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Jegum in Oksbol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Jegum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.