Camping CampWest SportResort

• 4.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor CampWest SportResort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Camping CampWest SportResort

• 2017
    9Alwin10-09-2017

Mooie en goed gelegen camping!

Camping Campwest is mooi gelegen nabij Oksbøl. De camping bestaat zowel uit vaste standplaatsen / seizoensplaatsen als gewone kampeerplaatsen, gescheiden van elkaar. De staanplaatsen zijn ruim en zijn allemaal keurig afgebakend waardoor je niet bij wijze van spreken 'bij de buren op schoot zit'. Sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Minpuntjes zijn er naar mijn idee niet. Buiten de camping in de plaats Oksbøl zitten twee supermarkten. Auto's hoor je hier niets of nauwelijks. De camping is gelegen aan een fietspad en nabij landelijke en regionale fietsroutes.

• 9Staat v/h sanitair

Alleenreizend

• Oude reviews

8Fam. Blomesath07-08-2016

Uniek combinatie van natuurschoon en sport&spel!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De zeer betrokken eigenaren creëren een unieke sfeer van rust enerzijds en sportactiviteiten anderzijds. Voor ons een ideaal concept. Als je de sportcard koopt zijn er elke dag activiteiten waar je aan mee kan doen; BMX, boogschieten, vissen, mountainbike tocht, pony rijden, broodjes bakken, voetbalspelletjes etc. Geen animatieteam maar kleine (sport)momenten die je met het hele gezin kan doen. Daarnaast heb je toegang tot het sportcentrum in t dorp waar prachtige trampolines staan en een mooi zwembad is voor regenachtige dagen. De kampeervelden zijn ruim en groen, de sanitaire voorzieningen ruim en schoon. De hut die wij hadden gehuurd was van alle gemakken voorzien. Niet groot of luxe maar perfect om vakantie in te vieren. Kortom: we zijn enorm enthousiast over deze camping! Groot compliment ook aan de eigenaren over de fijne sfeer. De omgeving biedt volop mogelijkheden voor strand, cultuur en natuur uitstapjes. Een fijne vakantiebestemming!

• 9Staat v/h sanitair

Mogens Plauborg, Ejer, 10-08-2016

Hi - sorry but my dutch is not that good. Glad the hear that you and your family had a good vacation here at CampWest SportResort. It is always nice to see the smiles on the children's and parent faces everyday. We hope that we will be able to wish you welcome back another time. We will for sure have some more new activities to present to you. All the best to the hole family.

• 9Marloes29-07-2015

Nette camping met veel activiteiten

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan met 2 gezinnen. De kinderen in de leeftijd van 1 tot 16 hebben zich allemaal goed vermaakt en wij ook! Camping is netjes en overzichtelijk en biedt veel mogelijkheden. We hebben gebruik gemaakt van de zomeraanbieding incl SportCamp. Was heel betaalbaar, zeker in vergelijking met Deense campings. Je hebt hiermee gratis toegang tot het grote zwembad, fitnesscentrum en je kunt aan allerlei activiteiten deelnemen (mountainbiken, boogschieten, klimmen, ponyrijden). Camping is niet groot, maar heeft een leuke speeltuin + springkussen en goed sanitair. De kinderbadkamer is geweldig! Er is een overdekte keuken met zitplekken. Camping ligt op een goede locatie. Op fietsafstand heb je zwembad, supermarkten en prachtige natuur. Met de auto binnen een uur naar Legoland, Ribe en Romo, Blavand gereden. We zijn hier nog niet uitgekeken. Rust, ruimte, natuur en goede voorzieningen (en geluk met het weer ;-)) zorgen ervoor dat we graag nog eens teruggaan.

• 7Bart31-08-2014

Duur maar vriendelijk, netjes en modern

Een rustige camping met heel vriendelijke eigenaar. Schoon en modern sanitair. Een mooie binnen- en buitenkeuken voor algemeen gebruik aanwezig. Met de auto of de fiets ben je snel bij de zee. De camping heeft ook voor de kinderen mooie speelvoorzieningen. Let op dat de camping veel losse toeslagen kent, waardoor de prijs hoger uitvalt dan je vooraf zou verwachten.

• 8g.l. Hiemstra19-09-2010

aanrader

Vriendelijke rustige camping met schitterend sanitair ruime plaatsen ,vriendelijke eigenaars zeer geschikt om naar strand en om uitstapjes te ondernemen. komen er al 13 jaar, met veel plezier.

0 tips over Camping CampWest SportResort

0 vragen over Camping CampWest SportResort