Camping CampWest SportResort

CampingWeer vandaag15°9°
Camping CampWest SportResort
8,8

5 reviews over Camping CampWest SportResort in het Nederlands

Mooie en goed gelegen camping!

Alwin
10-9-2017

Camping Campwest is mooi gelegen nabij Oksbøl. De camping bestaat zowel uit vaste standplaatsen / seizoensplaatsen als gewone kampeerplaatsen, gescheiden van elkaar. De staanplaatsen zijn ruim en zijn allemaal keurig afgebakend waardoor je niet bij wijze van spreken 'bij de buren op schoot zit'. Sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Minpuntjes zijn er naar mijn idee niet. Buiten de camping in de plaats Oksbøl zitten twee supermarkten. Auto's hoor je hier niets of nauwelijks. De camping is gelegen aan een fietspad en nabij landelijke en regionale fietsroutes.

Oude reviews (archief)

Uniek combinatie van natuurschoon en sport&spel!

Fam. Blomesath
7-8-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De zeer betrokken eigenaren creëren een unieke sfeer van rust enerzijds en sportactiviteiten anderzijds. Voor ons een ideaal concept. Als je de sportcard koopt zijn er elke dag activiteiten waar je aan mee kan doen; BMX, boogschieten, vissen, mountainbike tocht, pony rijden, broodjes bakken, voetbalspelletjes etc. Geen animatieteam maar kleine (sport)momenten die je met het hele gezin kan doen. Daarnaast heb je toegang tot het sportcentrum in t dorp waar prachtige trampolines staan en een mooi zwembad is voor regenachtige dagen. De kampeervelden zijn ruim en groen, de sanitaire voorzieningen ruim en schoon. De hut die wij hadden gehuurd was van alle gemakken voorzien. Niet groot of luxe maar perfect om vakantie in te vieren. Kortom: we zijn enorm enthousiast over deze camping! Groot compliment ook aan de eigenaren over de fijne sfeer. De omgeving biedt volop mogelijkheden voor strand, cultuur en natuur uitstapjes. Een fijne vakantiebestemming!
Mogens Plauborg, Ejer, 10-8-2016
Hi - sorry but my dutch is not that good. Glad the hear that you and your family had a good vacation here at CampWest SportResort. It is always nice to see the smiles on the children's and parent faces everyday. We hope that we will be able to wish you welcome back another time. We will for sure have some more new activities to present to you. All the best to the hole family.

Nette camping met veel activiteiten

Marloes
29-7-2015

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan met 2 gezinnen. De kinderen in de leeftijd van 1 tot 16 hebben zich allemaal goed vermaakt en wij ook!

Camping is netjes en overzichtelijk en biedt veel mogelijkheden. We hebben gebruik gemaakt van de zomeraanbieding incl SportCamp. Was heel betaalbaar, zeker in vergelijking met Deense campings. Je hebt hiermee gratis toegang tot het grote zwembad, fitnesscentrum en je kunt aan allerlei activiteiten deelnemen (mountainbiken, boogschieten, klimmen, ponyrijden).

Camping is niet groot, maar heeft een leuke speeltuin + springkussen en goed sanitair. De kinderbadkamer is geweldig! Er is een overdekte keuken met zitplekken.

Camping ligt op een goede locatie. Op fietsafstand heb je zwembad, supermarkten en prachtige natuur. Met de auto binnen een uur naar Legoland, Ribe en Romo, Blavand gereden.

We zijn hier nog niet uitgekeken. Rust, ruimte, natuur en goede voorzieningen (en geluk met het weer ;-)) zorgen ervoor dat we graag nog eens teruggaan.

Een rustige camping met heel vriendelijke eigenaar. Schoon en modern sanitair. Een mooie binnen- en buitenkeuken voor algemeen gebruik aanwezig. Met de auto of de fiets ben je snel bij de zee. De camping heeft ook voor de kinderen mooie speelvoorzieningen. Let op dat de camping veel losse toeslagen kent, waardoor de prijs hoger uitvalt dan je vooraf zou verwachten.

aanrader

g.l. Hiemstra
19-9-2010

Vriendelijke rustige camping

met schitterend sanitair

ruime plaatsen ,vriendelijke eigenaars

zeer geschikt om naar strand en om uitstapjes te ondernemen.

komen er al 13 jaar, met veel plezier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CampWest SportResort in Oksbol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CampWest SportResort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping CampWest SportResort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 9 reviews.