Camping Ølgod

1 review over Camping Ølgod in het Nederlands

Genieten

Kim
26-5-2017

Vorig jaar terug geweest naar de camping waar ik als klein meisje ook jaren ben geweest. Er was veel veranderd maar herinneringen kwamen gelijk weer boven, 3 velden waar je kan kamperen uitlopend in het bos erachter. Waar wij veel wandelen, er is daar een prachtig open theater in het bos. Vanuit Olgod ben je zo bij het strand in Nymindegab. Ook veel leuke plaatsen in de buurt en zeker de moeite waard is Legoland als je kinderen hebt, die van ons waren toen 3 maar we hebben ons de hele dag goed vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ølgod in Ølgod, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ølgod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ølgod scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.