Nordborg

Vakantie in Nordborg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Nordborg

Reviews over Nordborg

• 7M. Conrad21-07-2010

gemütlicher dänischer Ort..........

Nordborg bietet Urlaubern so ziemlich alles, was man braucht. Restaurants, Einkaufsmöglichkeiten, Einkaufsstraße und rund um den Ort idyllische Strände zum baden und sonnen. Wassersportler kommen hier voll auf ihre Kosten. Gute Urlaubs- möglichkeiten für Familien.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Paula van der Linde26-07-2008

Schitterende natuur!

Nordborg is het dichtsbijzijnde stadje bij onze comping in Lavensby op het eiland Als. Je kunt er heerlijk zwemmen, wandelen en fietsen. Het eiland is wel iets glooiender dan Nederland. Toch wordt er door de vaste bewoners veel gefietst, ook door de ouderen. Je loopt dwars door de akkers, met prachtige vergezichten over land, naar dorpjes en over zee, die altijd vlakbij is. In het voorseizoen zijn er bijna geen toeristen. Onze camping beschikt over een keuken met vier keer twee gaspitten, een magnetron en vier afwasaanrechten die vrij te gebruiken zijn. Ook is er een waskamer met wasmachine, droger en strijkplan plus strijkijzer. De douches, wastafels en toiletten zijn afgelopen winter nieuw geplaatst. Ruim genoeg en heerlijk schoon. De eigenaars en sowieso alle Denen die we ontmoet hebben, zijn erg vriendelijk en gastvrij. Vanaf het eiland kun je ook mooie uitstapjes maken naar Jutland, met o.a. Aabenra en Ribe. Prachtige oude steden met mooie huizen en goede eet- en drinkgelegenheden

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur