Camping Nymindegab

Camping Nymindegab
7,9

10 reviews over Camping Nymindegab in het Nederlands

Top camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Richard
23-8-2018

Op onze regenachtige aankomstdag werden we verwelkomd door het vriendelijke/gastvrije personeel. Aangezien we in de regen geen zin hadden om de tent op te zetten hebben we een huisje gehuurd. Het huisje was redelijk netjes. De camping is qua ligging fantastisch. Er zijn bij de sanitaitgebouwen mogelijkheden om te koken en te bbqen. Het sanitair met sauna is netjes en schoon. Het zwembad is heerlijk en de glijbaan maakt het helemaal leuk voor de kinderen. Je kunt vanaf de camping via een fiets/looppad door een natuurgebied naar het strand. Het strand en het duingebied doet denken aan de waddeneilanden. Je kunt door de duinen wandelen en de resten van de Atlantik Wall bekijken. Voor de dagelijkse boodschappen moet je ongeveer 6km rijden naar Norre Nebel. Ook voor een dagje naar Legoland is Nymindegab een goede uitvalsbasis. Kortom, een mooie rustige plek als basis voor een leuke vakantie voor een gezin met jonge kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping net buiten duingebied

Familie van Peer
22-1-2016

Mooi gelegen camping met een leuk zwembad (en superglijbaan).

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed bevallen

louise scheper
14-8-2015

Wij zijn hier met een tent geweest en een hele fijne camping. Mooie zwembad, schone nette sanitair en schone kook gelegenheid. Vriendelijke personeel. In de tv kamer heb je gratis wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping in Noordzee duingebied

FamDenemarken
10-8-2015

Camping is ingepast in de bestaande natuur (bomen struiken) van het duingebied waardoor een speels (soms wat rommelig) geheel onstaat. Geen strakke rechte ingemeten camping. De plekken verschillen daarom ook van grootte. Wij hadden zelf een ruimte plek achterop de camping nr. 57. Prima plek behalve dat iedere ochtend om 4.00 uur een haan op 10 meter afstand begon te kraaien.

Sanitair was prima. Vanaf de camping wandel je zo het dorp in. Ook het noordzee strand is op loop/fiets afstand (ca. 1,5 km). Prachtig breed zandstrand.

Vanaf de camping kun je prachtige fietstochten maken. Ook mountenbiken kan op de Blaaberg. (zwarte route is erg uitdagend)

Als je vanaf de Camping richting Nora Nebel fietst over het fietspad, kom je na ca. 2 km een prachtige publieke BBQ plek tegen. Hier staan 5 enorme BBQ's onder een dak waar je gratis gebruik van kunt maken (zelf kooltjes en eten mee). Erg leuke plek.

Het Ringkobing Fjord is een prachtig gebied waarin ook veel gesurft en gekite wordt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Schitterend zwembad

annetteharry
24-8-2013

Grote camping met ruime plaatsen, wel veel vaste caravans. Klein winkeltje waar ook patat en ijs verkocht wordt. Leuke midgetgof baan, voor de verandering eens eentje die wel netjes onderhouden is. Het zwembad is op de camping, goed op temperatuur met voldoende ligbedden eromheen. Sanitair viel mij reuze mee na al het onderstaande commentaar. Geen animatie/kindervermaak. Personeel sprak trouwens goed Duits en perfect Engels.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische camping

idse
8-10-2012

grote camping, rustig in late seisoen wij waren de enige Nederlanders op de camping , geen probleem anders moet je in Nederland blijven. Omdat oude Denen weinig buitenlandse taal spreken heb je weinig contact maar als ze jouw bedoeling begrijpen zijn ze aardig en behulpzaam; Wel waren er Nederlanders uit naburige vakantiepark in het zwembad. Het zwemwater was 28 graden en het bubbelbad 32 graden; Geopend tot 23.00 uur. Heerlijk De heledag warme broodjes in de campwinkel, ook een sauna, alleen verouderde douches maar wel schoon en er kwam ruimvoldoende warm water uit

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Voor ons niet weer

Miriam
30-7-2010

Positief: mooie ligging met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Mogelijkheid tot koken aan keukenblokken, die wel schoon zijn. Ook waren er luxe ovens ter beschikking.

Negatief: vies sanitair en douches: niet schoon en verouderd. Ook het aantal douches en wc's was bij lange na niet genoeg. Kleine plekken. Comfortplaatsen waren wel groter.

Verder waren er weinig Nederlanders, onze kinderen hebben geen contacten kunnen leggen. De Deense campinggasten kwamen er al jaren en men had niet echt behoefte aan contacten met nieuwe kampeerders, erg op zichzelf. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie.

Voor ons geen Denemarken meer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

1 keer maar nooit weer

fam Assen
31-7-2009

tja wat moet ik hier over zeggen, ik begin met de min punten: slecht/vies sanitair, douchen met muntjes heel kort, te weinig sanitair voor een te grote camping, geen vaste schoonmaaktijden, verder onvriendelijk personeel dat geen duits noch engels kent (op een paar naar) te weinig afwas gelegenheid, geen restaurant voor koffie of iets dergelijks en vooral veel lawaai s'nachts en s'morgens vroeg, en het dorpje nymindegab is echt heel klein. pluspunten: leuk zwembadje met hoge glijbanen lekker warm water (zoutwaterbad trouwens) redelijke speeltuin kinderen hebben zich prima vermaakt, mooie natuur mooie duinen, ondanks een redelijke vakantie komen wij hier niet weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2008

grote camping met leuk zwembad

de haardt
27-7-2008

komen net terug sanitair was niet schoon zag er wel netjes uit maar zou vaker schoon gemaakt moeten worden en was erg ver van onze staanplaats. zwembad is super en ook de staanplaats was erg ruim. (was niet overal zo)

Gereisd Familie in juli 2008

Er was geen eetgegelegenheid in 2006

H.K. van Manen
18-5-2008

Er was geen eetgegelegenheid in 2006. Wel een winkeltje, sauna, zwembad en midgetgolf. In de omgeving is er een viking museum em op 60 km. afstand Legoland Billund.

Gereisd Familie in Sun May 18 2008 23:51:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nymindegab in Nørre Nebel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nymindegab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.