Hotel Nymindegab Kro

4 reviews over Hotel Nymindegab Kro in het Nederlands

eenzaam maar niet alleen

goes
7-7-2010

oud met aangebouwd nieuw hotel opp mooie maar eenzame plek.

onze kamer 3 hoog met als laatste een trap,ruilen niet mogelijk ook niet naar nieuwe gedeelte.

goed van eten en slecht voor portememonnee

Verschrikkelijk!

MerelR
10-8-2009

Bij aankomst kregen we te horen dat we niet in het hotel sliepen maar in een appartement. Dit bleek een oud vies hok in een naast het hotel gelegen gebouw. Meubilair en de hele inboedel was vreselijk gedateerd, stoffig en vol spinnenwebben. Toen wij hierover klaagden kregen we te horen dat het hotel i.v.m. het mooie weer helemaal was volgeboekt. Inderdaad zat het hotel vol Denen en wij als enige buitenlanders zaten in het appartement.

Ligging van het hotel was wel mooi. En in het restaurant kun je lekker eten alhoewel belachelijk duur. Zelfs een karaf ijswater was DK 3,20. Voor ons nooit meer!

2008

super ligging en eten

Trijnes
14-12-2008

Ligt heel mooi in een natuurgebied ,net achter de duinen met veel vogels etc

Hotekamers bestaan uit oude en gerenoveerde kamers.Ga voor de gerenoveerde

2007

Leuk hotel op hele mooie plaats gelegen

Leon en Petra
16-9-2007

Leuk hotel op hele mooie plaats gelegen. Mooi uitzicht over de duinen en de Ringkobing Fjord. Leuk uitgangspunt om te wandelen en te fietsen. Nadeeltje: Nymindegab is 1 straat en daarmee is ook alles gezegd. Denk niet dat je 's avonds gezellig kunt gaan eten, anders dan in het hotel. Je moet dan of naar Norre Nebel (waar ook niet zoveel keus is) of Hvide Sande (waar wel veel keus is). Voor de rest prima hotel, groot deel nieuwbouw, uitstekende kamers en vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Nymindegab Kro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nymindegab Kro in Nørre Nebel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nymindegab Kro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.