Camping FDM Kollund

1 review over Camping FDM Kollund in het Nederlands

Drukke camping zonder privacy

a.brigande
6-8-2013

We begrijpen niet zo goed waarom deze camping in een boekje staat. Oke, we waren er in het hoogseizoen. Maar het was dan ook overvol op de twee grote velden zonder hegjes of schaduw, en door het ontbreken van afscheidingen was er niet veel ruimte en geheel geen privacy, waardoor het toch iets van een bomvol zigeunercamp kreeg. Veel jonge gezinnen, twee flinke trampolines midden op de camping. Camping ligt aan het meer, gescheiden door een doorgaande weg. Geen directe toegang naar het meer mogelijk, paar honderd meter verder, via doorgaande route, is leuk kiezelstrandje waar prima gezwommen kan worden. Redelijke drukke omgeving met veel bebouwing langs het meer, dat de grens vormt met Duitsland. Helaas geen terrasjes oid aan het water, wat je in een drukke omgeving als dit wel zou verwachten. Enkele redelijk chique restaurants dichtbij, en op een kilometer afstand een leuke snackbar met wat zitjes aan het water.

Gereisd Met partner in juli 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping FDM Kollund in Krusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping FDM Kollund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.