Hotel Koldingfjord

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Koldingfjord

• 9Fam van der Poort19-08-2016

Prachtig gelegen Hotel

Zijn hier op de terugweg uit Noorwegen geweest. Vanuit Hirsthals zo'n 2,5 uur rijden. Hotel ligt mooi aan het water in een park en is over verschillende gebouwen verdeeld. Is een oud sanatorium wat verbouwd is. Wordt ook veel voor congressen gebruikt. Wij hadden een familiekamer in het hoger gelegen gedeelte. Bereikbaar met lift of trap. Auto kan beneden of boven geparkeerd worden. Nette kamer ruime kamer. Wat oudere maar nette badkamer (douche gordijntje kan echt niet). goede bedden en een B&O televisie en telefoon! Vriendelijk ontvangst bij de receptie en in de ochtend een goed verzorgd ontbijt en tafel met uitzicht op het water. Hotel heeft een "klein" maar net zwembad. Je hoeft je handdoek niet mee te nemen, die liggen al klaar. Voor de kinderen is er een gameroom en speelkamer. Ook kan je op het park diverse wandelroutes maken. Jammer dat het voor 1 overnachting was, een weekend was ook leuk geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Lode durieu06-08-2012

Perfect hotel

The view is phenomenal ! Excellent breakfast buffet and very friendly staff!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Remco28-10-2011

Prachtig gelegen hotel !

Hotel Koldingfjord is een heerlijk 4 sterren hotel. Het is prachtig gelegen aan een fjord, net buiten Kolding. 's Ochtends heerlijk luxe ontbijten met uitzicht op zee. Wij hadden een mooie ruime familiekamer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 9Patricia21-07-2010

Mooie omgeving

Het hotel ligt prachtig gelegen. Ontbijten in het zonnetje aan het water, heerlijk! De kamers zijn ruim, goede bedden en natuurlijk een B&O flatscreen aan de muur. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Paola18-08-2008

Super mooie ligging aan het water!

Het plaatje zegt voldoende. Het water en het bos is schitterend. Het ligt erg centraal, maar 45 minuten naar Legoland. Ontbijt is goed verzorgd...alleen oppassen dat het personeel niet TE vlijtig is met opruimen. Mooi schoon. Wordt elke dag uitgebreid schoongemaakt op de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Miranda de Groot16-08-2007

Nette, ruime kamers. Aardig personeel. Fantastische ligging aan het water. Bushalte naar het station op een paar minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2007

• 10Esther Blaauw13-08-2007

Prachtig hotel, op een prachtige lokatie. Zeer ruime, mooie,modern ingerichte hotelkamers. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet helemaal in orde (geen bad, geen uitgebreid ontbijtbuffet). Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Iwan12-08-2006

Ligging van dit hotel is supermooi direct aan de fjord van Kolding, een paar kilometer buiten het centrum. Erg luxe hotel met uitstekend ontbijt. Vanuit de sfeervolle ontbijtzaal mooi uitzicht over de fjord. Onze kamer was niet meer dan redelijk, vrij kleine badkamer. De kamer had niet de luxe die het hotel uitstraalt, maar voldeed.

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Marc de Best08-08-2006

We zijn vanwege het lawaai gevlucht uit een vorgie accomodatie (Danland Faaborg) en via TOMTOM dit hotel gevonden op de route naar Legoland. De verassing was groot toen we aankwamen; wat een fantastische ligging. Geweldig uitzicht over de fjord. De prijs viel ons erg mee (ca. 175 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen in een zeer ruime kamen inclusief ontbijtbuffet). Het eten was prima, we hebben niet in het restaurant gegeten, maar room-service besteld. Dit was prima in orde. Vriendelijke mensen, prachtig hotel. Gezien de ligging (ca. 45 minuten van Legoland) zullen we bij een volgend bezoek aan het blokjespark hier zeker weer verblijven.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 5W.v.Gelder10-07-2006

Geboekt vanuit Nederland en alles was in orde, dachten we, maar niet was minder waar. Toen wij aankwamen op 13 juni 2006 bleek dat er voor ons, 4 personen, geen plaats was en kregen een ander hotel aangeboden. We hadden juist dit hotel genomen vanwege de ligging, een geweldig uitzicht en heel erg rustigen moesten het nu doen met een uitzicht op een station en een druk stationsplein. Service was slecht tot zeer slecht bij het radisson SAS Koldingfjord Hotel. Als ze een fout maken wordt er geen eens een verontschuldiging aangeboden laat staan een kopje koffie of iets fris. Al met al heeft het radisson SAS Koldingfjord Hotel een zeeeeeeeeeeeeer slechte beurt gemaakt!

Gereisd met familie in juni 2006

1 tip over Hotel Koldingfjord

• Remco, 28-10-2011

Legoland (op halfuurtje rijden) Kolding Storcenter (groot overdekt winkelcentrum op een paar minuten rijden)

0 vragen over Hotel Koldingfjord

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken