Hotel First Kolding

Centraal in Kolding

Toine
5-8-2017

Duur voor de kwaliteit.

De hotelkamer is uitgeleefd. Schimmelrandjes in de douche en chloorbleek vlekken in bruine vloerbedekking. Ontbijtbuffet erg goed. Ligging erg goed. Parkeergarage extreem duur.

Gewoon goed hotel

HeleenH
11-12-2016

Vriendelijk personeel, keurig ontbijtbuffet, centraal gelegen. Geen overbodige tierelantijnen, gewoon een bescheiden badkamer en goed tweepersoonsbed.

Leuk hotel

Tonny Hoenselaar
21-11-2011

Ik was hier in augustus.

Een nacht hier geweest.

Kamers goed en schoon.

Bedden heel goed.

Ontbijt geweldig goed.

Zou er zo weer naar toe gaan.

Het stadje is niets.

Top hotel

junkenspam
11-3-2011

Top hotel, perfect gelegen, recht tegenover het station op loopafstand van centrum en bezienswaardigheden. Plezierig, fris, modern hotel. Goede kamers en vriendelijk personeel. Ontbijt is prima en vers! Ook voor zakelijke gasten een aanrader.

Parkeren onder het hotel in een parkeergarage met eigen entree tot het hotel.

Modern ingericht.

Één minpuntje dan: Je loopt er zo aan voorbij. Het hotel heeft weinig uitstraling aan de buitenkant.

Ligging in het centrum van de stad is perfect. Je bent binnen een paar minuten waar je zijn wilt. Personeel is reuze vriendelijk. Ontbijtbuffet is uitgebreid, vers en lekker. Kamers zijn modern ingericht en de bedden slapen uitstekend. Wij reisden met drie honden en die werden super vriendelijk ontvangen.

2008

hotel op doorreis Denemarken

Frans en Ria
27-6-2008

13-juni 2008.

Op doorreis door Denemarken overnacht in Kolding.Een prima hotel hiervoor en dat voor een redelijke prijs (gezien de overige hotels in Denemarken). Gelegen op loopafstand van het gezellige centrum van Kolding.

Kamer prima, evenals het ontbijt.

Auto parkeren in de parkeergarage onder het hotel.

S'nachts wel wat lawaai op straat van auto's en jongelui.

We hebben een aantal aanbieders voor First Kolding voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Kolding in Kolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Kolding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Kolding scoort een 7.27 uit 10 op basis van 6 reviews.