Hotel Skovdal Kro

Kleine hotelsWeer vandaag14°7°
Hotel Skovdal Kro
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Skovdal Kro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Skovdal Kro in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtige ligging

Betty
2-5-2009

Prima hotel/motel, met parkeerplek voor de deur. Ruime kamer. Goed ontbijt.

De ligging is geweldig. Bij het meer kan je waterfietsen huren. Er kan gevist worden in een aparte vijver. En vanaf hotel kan een mooie wandeling gemaakt worden. Ligt bovendien vlak bij golfbaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skovdal Kro in Jelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skovdal Kro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.