Camping Farup So

Meer camping info

47 reviews over Camping Farup So

• 7SteffieG14-08-2019

Prima camping aan meer

Mooie en grote camping. De camping ligt aan een meer en gaat dan een heuvel op. De plekken aan het meer zijn heel erg mooi. In tegenstelling tot andere reviews die ik hieronder las, hebben wij bijna geen plekken met beschutting gezien. Dit zal normaal gesproken in Denemarken ook niet zo belangrijk zijn met het Deense weer, maar wij misten op de warme dagen wel wat schaduw. Iemand schreef dat je 500 meter moet lopen naar het toiletgebouw maar dat is echt niet zo. Wel kan het wat verder voelen omdat je vanuit sommige plekken een beetje tegen de heuvel op moet voor het toiletgebouw. Het sanitair zelf vond ik redelijk; veel familiebadkamers met matige douches en een wc erin, maar die werden door iedereen gebruikt dus waren vaak bezet. Betalen voor de douche 5 kronen per 3 min. Binnenruimte vond ik tegenvallen, gewoon wat tafels en stoelen. Wel twee mooie speeltuinen (zonder beschutting). En het zwembad was ook erg leuk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8fam. Helfrich05-07-2018

Komen hier zeker nog eens terug

Mooie terrassen camping maar eigenlijk alle plaatsen zijn mooi met of zonder schaduw. Vooral plaatsen met uitzicht of plaats aan het meer is aan te bevelen. We hebben hier 8 dagen gestaan met de caravan aan het meer. Vooral voor kleine kinderen is er voldoende te doen, zwembad en twee grote speeltuinen.. Personeel is erg vriendelijk. Verder is er volop mogelijkheden om te fietsen een E-Bike is wel aan te bevelen Toiletgroep beneden wat gedateerd maar goed schoon. Iets verder goed en nieuw toiletgebouw met familie ruimte,s

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    9richard27-05-2017

Mooie en nette camping en een mooie omgeving

Hou rekening met de deense vakanties, anders is het erg stil op de campings in denemarken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

8Yvonne22-08-2016

Wel aardig maar geen topper

De camping ligt prachtig aan een meer. We kozen een plek direct aan het meer. Geweldig. Wel moesten we dan 500 meter naar het toiletgebruik lopen. Niet onoverkomelijk maar in de nacht niet percee een hobby ;) De Deense scholen begonnen in de tijd dat we daar waren, dat was te merken, het was heerlijk rustig op de camping. Voor speelkameraadjes moesten de kinderen naar de speeltuin in het hoger gelegen deel van de camping. Het zwembad was klein maar leuk. En het sanitair voor een deel gedateerd maar schoon en er was een groter gebouw met nieuwer sanitair erg netjes allemaal. Het werd goed schoongehouden. Benadering was wat onpersoonlijk, eigenaren niet gezien, iedere dag zat er iemand anders bij receptie/in winkel. Sommigen spraken Nederlands. an sich prima camping, maar wij zouden er niet nog eens voor kiezen daar heen te gaan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Anja Golverdingen18-08-2016

Super camping net en schoon sanitair

Het schone sanitair, de speelmogelijkheden, het vriendelijke personeel het was een uitdaging om alle hellingen op de camping te trotseren met de vouwwagen achter de auto, maar is gelukt ;-))

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Evelien02-07-2016

Slechte bedden in hut B

Deze camping ligt op een half uur rijden van Legoland wat zeer de moeite waard is. De hut is compleet ingericht, maar is aan een opknapbeurt toe. De matrassen zijn slecht met nek- en rugklachten tot gevolg. Voldoende sanitair, mag i.p.v. 1x wel 2x schoongemaakt worden. Ook vonden wij het vreeemd dat een gedeelte van het sanitair afgesloten werd. Een aanrader wanneer je met je eigen kampeermiddel komt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9summerlinda14-09-2015

Fijne camping, mooie omgeving!

We waren echt in het naseizoen en een van de weinigen op de camping, waardoor het heerlijk rustig was. We stonden met onze caravan direct aan het meer en hadden dus een prachtig uitzicht! We hebben een paar dagen erg veel regen wind en onweer gehad maar niet teveel last van gehad, water liep goed weg. Je kan gebruik maken van roeibootjes en kano's, er zijn een paar nette speeltuinen en een mooi zwembad met whirlpool (geen gebruik van gemaakt ivm het weer, en misschien was het ook wel gesloten) De camping heeft verschillende soorten ruime staanplaatsen met meer en minder privacy. Het sanitair is prima en er is ook kook gelegenheid en wasmachines. Alles werkt met een pasje waarop een saldo staat, je kan hiermee de slagbomen bedienen, douchen, wassen, de oven gebruiken etc. Winkeltje is erbij en de NL sprekende beheerders zijn vriendelijk. De omgeving is prachtig, zeker wanneer je van de grote wegen af gaat! Met mooie routes (bv de margriet route)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Harrie18-08-2015

TOp Camping

Leuke plaatsen, gezellig, mooi uitzicht op heuvels en meer. Vriendelijk personeel. Propere camping. Dat je moet betalen voor de douches wisten we al in Nederland, maar dat zie je op steeds meer campings, kun je dus rekening mee houden. Zwembad was verwarmd (tussen 24 en 26 graden). We hebben genoten!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Traptrede16-08-2015

Erg nette camping in mooie omgeving

Camping is erg netjes en ziet er, mede door de omgeving, goed uit. Plaatsen zijn zeer ruim, stroom overal dichtbij. Nederlandse eigenaar en de rest van het personeel spreekt zeer goed Engels. Groot rustig meer voor de camping waar je goed kunt kanovaren en vissen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4Kuiper13-08-2015

geen aanrader met tent en oudere kinderen.

Het is een typische Nederlandse camping in het buitenland. We moesten voor alles betalen (douchen,oven en wifi apart per apparaat) en de plek zelf werd berekend door alles apart te te berekenen.{tent, auto, aantal volwassenen waarbij iedereen boven de 12 opeens een volwassene was). Na drie weken de gastvrijheid van Scandinaviërs te hebben ervaren, waar alles in de prijs is inbegrepen en die zelfs goedkoper waren was dit een domper. Voor bijna hetzelfde bedrag kon je bleek later ook een huisje huren op de camping. De plekken voor de tenten waren ook niet bijzonder. We konden kiezen tussen grasveldjes naast of achter de afvalbakken of het verst mogelijk gelegen van het sanitair. Het sanitair was totaal niet toereikend voor het aantal gasten. Er waren maar 3 wc's. Daarnaast nog een aantal familiebadkamers, die alles hadden. Dus elke ochtend wachtrijen voor de wc. Een deel van het sanitair was om onverklaarbare reden afgesloten. Het zwembad was koud.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

8 tips over Camping Farup So

• fam. Postma, 12-07-2012

Legoland bezoeken op zondag (dan is het relatief rustig)

• Esther, 16-09-2013

Legoland(met ANWBpas kinderen gratis), het leeuwenpark, Ribe, Fredericia, Odense

• Franca Monné, 28-07-2012

Voor legoland is dit een prima uitvalbasis ongeveer 20 kilometer er vandaan, het safaripark in Givskud is erg aan te bevelen, maar wat ook erg leuk is om te doen is het voetbalgolf in Bredsten. Je hoeft niet eens van voetbal te houden om dit leuk te vinden. Het vikingcentrum(op ongeveer 90 kilometer in Ribe is ook een aanrader.

0 vragen over Camping Farup So

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200