9,3

2 reviews over Camping Nørre Lyngvig in het Nederlands

Strandcamping is best ok

Bert Bult
2-8-2013

Vrije plaatsen, geeft rommelige indruk. Je loopt ook de kans dat daardoor Duitsers pal voor je neus hun "huge" camper parkeren. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt. Zonsondergang is prachtig en het strand prima en dichtbij

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

heerlijk vrij!

roy en bianca Kerkhof
29-7-2009

Wat een heerlijke camping is dit. Je staat in de duinen en er zijn geen afgebakende plaatsen. De camping is vrij groot, maar daar merk je niets van. Dicht aan zee, heerlijk barnsteen zoeken op het strand. Schitterende nieuwe toiletgebouwen en natuurlijk de mogelijkheid om te koken op de camping. Dit overtreft alle verwachtingen. Mooie kookplaten en ovens! Speeltoestellen op de camping en een overdekt zwembad. Wij hebben het er heerlijk gehad. Jullie ook? Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Nørre Lyngvig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nørre Lyngvig in Hvide Sande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nørre Lyngvig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.