Camping Hvide Sande

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hvide Sande voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Hvide Sande in het Nederlands

Fijne camping voor het strand

Andre
11-6-2018

Fijne camping dicht gelegen bij het Noordzeestrand (200m) en op loopafstand van het plaatsje Hvide sande (2km). Goed sanitair en warmwater. Klein winkeltje.

Vrije keuze plaats tenzij gereserveerd. Gratis internet.

Dochemuntjes redelijk aan de prijs (8kronen)

Rustige camping in de duinen

Veenstra en Hoeneveld
19-6-2012

Deze rustige camping in Hvide Sande is prachtig gelegen in de duinen. Vlakbij zee: alleen het duin over. Het brede zeestrand is schoon en grotendeels verlaten. Goede sanitaire voorzieningen en een ruime schone keuken met kookgelegenheid en pannen. Het (ook nederlandstalige) personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijskwaliteitverhouding is hoog. De kampeerplaatsen zijn ruim, de sfeer is rustig. Voor kinderen is er een speelplek. De camping is ook hondvriendelijk. In het campingwinkeltje zijn dagelijks verse broodjes te koop. Op de camping is wifi. Voor natuurliefhebbers een ideale camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hvide Sande in Hvide Sande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hvide Sande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.