Camping Dancamps Nordsø

Tonen op kaart

62 reviews over Camping Dancamps Nordsø

• 2019
    7Jeannette06-08-2019

Genieten en ontspannen, schoonmaak moet beter.

Denemarken is echt een heel fijn land met vriendelijke mensen en een hele relaxte sfeer. De camping ligt mooi aan zee. Wij hebben 12 dagen gekampeerd in onze eigen caravan. De plek en stroomvoorzieningen waren goed. Het sanitair was niet geweldig. Er werd maar 1x per dag schoon gemaakt. Met meer dan 150 campinggasten is dat niet heel hygiënisch. Ook de kwaliteit van het schoonmaken hield te wensen over. Verder voorzieningen, zoals bv. een ruime keuken voor gezamelijk gebruik, vriendelijke receptiemedewerkers, klein winkeltje, bakkerij (met heerlijke zoete broodjes) waren allemaal top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Tina30-07-2019

Waar voor je geld!

Ruime staanplaats, vlak aan zee enkel een hoge duin oversteken, veel faciliteiten inbegrepen: zwembad (klein, gratis voor kampeerders), minigolf, skelters (tegen 20 kronen per 20 minuten), hondendouche, familiebadkamers, een grote ingerichte keuken met spoelbakken, kookplaten, microgolf, oven, vaatwassers, koffiezetten, waterkokers, tafels en stoelen, ... voor de vissers: een aparte keuken met visschoonmaak en vriezer. Proper gedateerd sanitair (wel weinig douches), propere keukenplaats.

Zeer mooi strand, heel proper, rustig, goed voor kleine kinderen. WiFi is gratis, maar zeer slechte verbinding.

Frietjes van de take-away waren heerlijk, maar we moesten er wel drie kwartier op wachten!

Bij aankomst was het ook een hele soep! Onze plaats was al ingenomen door een ander, die blijkbaar in hetzelfde schuitje zat dan wij. Van de Nederlandse stagiair hoorde ik dat het blijkbaar al enkele weken totale chaos was bij het inchecken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    7Janneke22-10-2018

Te rustig voor ons.

Rustige camping. Prima zwembad. Verder weinig activiteiten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Gerritsen12-08-2018

Nier voor herhaling vatbaar

Achterstallig onderhoud aan tenten, huisjes, speeltuin/trapveldje en buitenkant gebouwen. Bij aanmelding te weinig personeel om te helpen. Kleine campingwinkel. Zwembad lijkt op de foto's groter dan in werkelijkheid.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Otto Haan23-09-2017

We hadden een bungalowtent gehuurd, goed weer

De bungalowtent was prima,alles aanwezig en samen genoten van het Deense land

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Dick03-09-2017

Prima camping, maar weinig vermaak in de omgeving

Sanitair is uitstekend. Gratis douchen: in de familiebadkamers (zeer lux!) onbeperkt.

Onze zoon (10) heeft genoten van de animatie! Zwembad was prima (inclusief sauna) en verder ook een gratis speeltuin (met trampolines!) voor de kinderen.

Ligging direct aan zee is prima! Wij huurden een tent van een touroperator, niets mis mee!

Eten in het restaurant hebben we niet gedaan; we kregen de indruk dat de kok het allemaal niet aankon (in z'n eentje?).

Waar de camping niet zoveel aan kan doen: er is haast niets te beleven op deze plek in Denemarken. Legoland is goed te berijden (reistijd vanaf de camping ongeveer 1 uur en een kwartier), maar voor de rest weinig te beleven in dit deel van het land. Esbjerg is de dichtsbijzijnde stad, en dat viel ook zwaar tegen.

Qua natuurschoon is het ook niet geweldig: de camping zelf ligt in een mooi gebied, maar duinen kun je ook in Nederland wel zien.

Maar al met al hebben we een prima vakantie gehad hier, en onze zoon van 10 heeft genoten!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7annelies becker22-08-2016

Redelijk

Sanitair was goed. Erg fijn waren de familiebadkamers!! In elk sanitair gebouw was een grote (binnen) ruimte om je afwas te doen, te koken (meerdere magnetrons en ovens aanwezig). Ook stonden hier grote tafels, zodat je met slecht weer binnen kon eten. Erg fijn vooral bij slecht weer.

Goede wasgelegenheid, zowel wasmachines en drogers.

De animatie stelde niet zoveel voor (ochtend). Vooral schminken en er lagen wat tekeningen om te verven of te kleuren.

Zwembad was erg leuk, kids vonden het helemaal geweldig. De speeltuinen waren ook leuk.

Lag direct aan zee, alleen de duinen oversteken, geen druk strand, mooi schoon.

We hebben in een tent geslapen. Bedden waren redelijk. Was slecht schoongemaakt en het tentzeil op de grond was helemaal versleten, kapotte tafel en prullenbak (meteen vervangen bij aangeven receptie).

Buiten het strand waren alle andere uitstapjes op minimaal 1 uur rijden... (op enkele na in Hvide Sande).

Het eten in het restaurant was lekker, maar het duurde veel te lang voordat we te eten hadden, zeker n uur en dat is veel te lang met 4 jonge kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6jan van Beek11-08-2016

mooie ligging

Camping ligt mooi direct aan zee. Sanitair is ok maar verder niet zo veel te doen. Matig entertainment en gedateerd zwembad waar ook nog apart voor moet worden betaald per bezoek bovenop de stevige prijs die je als passant betaalt

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Sydney08-08-2016

Mooie camping

Mooie ruime camping aan zee, even de duinen oversteken en je loopt het mooie strand op. Veel verschillende hutjes, wij zaten in een 4 pers. Hutje was ok, weinig plek om je spullen kwijt te kunnen en het 2 pers. bed (slaapbank) was aan de smalle kant. Sanitair was prima. Leuke speeltuin aanwezig en een leuk zwembad. Vrij grote winkel aanwezig op de camping. Hoop restaurants op 5 min. rijden van de camping, lekker vis eten bij de haven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Kim26-05-2016

Fijn weekendje gehad!

Fijn weekend gehad in de hytte. Lekker dicht bij zee en leuke dorpjes in de omgeving.

De hitte zag er top uit en was netjes.

Gereisd met partner in mei 2016

3 tips over Camping Dancamps Nordsø

• anne72, 28-07-2013

vuurtoren, legoland. Vaak hebben kinderen gratis toegang tot musea! restaurant matige bediening en duur...( ruim 200euro voor eenvoudig 3 gangen menu) Borkvikinghavn leuk ( zuiderzeemuseumidee) veel interaktie voor kinderen. legoland is combi efteling/walibi. dierentuin stelt weinig voor

• kim, 27-05-2013

Ga lekker naar het strand. De camping ligt pal achter de duinen, dus je bent er zo.

• Ron, 28-07-2014

Vuurtoren bij Blåvande en Bork Vikingehavn.

2 vragen over Camping Dancamps Nordsø

• Karla-E, 29-09-2014

reistijden

Is Kopenhagen vanaf deze camping goed te doen?

Sydney, 08-08-2016

Het is 350 km rijden, ben je 4 uur mee bezig.

• Gita, 29-12-2013

Camping nordso, 1 kind

Beste lezer,

Wij overwegen naar deze camping te gaan. Wij hebben 1 zoon van 4 jaar en vinden het belangrijk dat hij daar ook aansluiting bij andere kinderen heeft. Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Alvast hartelijk dank voor het antwoorden.

Mvg, Gita

marieke, 02-01-2014

Het is een hele leuke camping!! In de zomermaanden hebben ze er Nederlandstalige animatie. Wij waren hier afgelopen zomer en waren er veel (kleine) Nederlandse kinderen...was een top vakantie!

Camping Dancamps Nordsø info

• Aantal sterrenstersterster