Camping Dancamps Nordsø

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°6°
Camping Dancamps Nordsø
7,3

54 reviews over Camping Dancamps Nordsø in het Nederlands

We hadden een bungalowtent gehuurd, goed weer

Otto Haan, 23-9-2017

De bungalowtent was prima,alles aanwezig en samen genoten van het Deense land

Sanitair is uitstekend. Gratis douchen: in de familiebadkamers (zeer lux!) onbeperkt.

Onze zoon (10) heeft genoten van de animatie! Zwembad was prima (inclusief sauna) en verder ook een gratis speeltuin (met trampolines!) voor de kinderen.

Ligging direct aan zee is prima!

Wij huurden een tent van een touroperator, niets mis mee!

Eten in het restaurant hebben we niet gedaan; we kregen de indruk dat de kok het allemaal niet aankon (in z'n eentje?).

Waar de camping niet zoveel aan kan doen: er is haast niets te beleven op deze plek in Denemarken. Legoland is goed te berijden (reistijd vanaf de camping ongeveer 1 uur en een kwartier), maar voor de rest weinig te beleven in dit deel van het land. Esbjerg is de dichtsbijzijnde stad, en dat viel ook zwaar tegen.

Qua natuurschoon is het ook niet geweldig: de camping zelf ligt in een mooi gebied, maar duinen kun je ook in Nederland wel zien.

Maar al met al hebben we een prima vakantie gehad hier, en onze zoon van 10 heeft genoten!

Redelijk

annelies becker, 22-8-2016

Sanitair was goed. Erg fijn waren de familiebadkamers!! In elk sanitair gebouw was een grote (binnen) ruimte om je afwas te doen, te koken (meerdere magnetrons en ovens aanwezig). Ook stonden hier grote tafels, zodat je met slecht weer binnen kon eten. Erg fijn vooral bij slecht weer.

Goede wasgelegenheid, zowel wasmachines en drogers.

De animatie stelde niet zoveel voor (ochtend). Vooral schminken en er lagen wat tekeningen om te verven of te kleuren.

Zwembad was erg leuk, kids vonden het helemaal geweldig. De speeltuinen waren ook leuk.

Lag direct aan zee, alleen de duinen oversteken, geen druk strand, mooi schoon.

We hebben in een tent geslapen. Bedden waren redelijk. Was slecht schoongemaakt en het tentzeil op de grond was helemaal versleten, kapotte tafel en prullenbak (meteen vervangen bij aangeven receptie).

Buiten het strand waren alle andere uitstapjes op minimaal 1 uur rijden... (op enkele na in Hvide Sande).

Het eten in het restaurant was lekker, maar het duurde veel te lang voordat we te eten hadden, zeker n uur en dat is veel te lang met 4 jonge kinderen.

mooie ligging

jan van Beek, 11-8-2016

Camping ligt mooi direct aan zee. Sanitair is ok maar verder niet zo veel te doen. Matig entertainment en gedateerd zwembad waar ook nog apart voor moet worden betaald per bezoek bovenop de stevige prijs die je als passant betaalt

Mooie camping

Sydney, 8-8-2016

Mooie ruime camping aan zee, even de duinen oversteken en je loopt het mooie strand op.

Veel verschillende hutjes, wij zaten in een 4 pers.

Hutje was ok, weinig plek om je spullen kwijt te kunnen en het 2 pers. bed (slaapbank) was aan de smalle kant.

Sanitair was prima.

Leuke speeltuin aanwezig en een leuk zwembad.

Vrij grote winkel aanwezig op de camping.

Hoop restaurants op 5 min. rijden van de camping, lekker vis eten bij de haven.

Fijn weekendje gehad!

Kim, 26-5-2016

Fijn weekend gehad in de hytte. Lekker dicht bij zee en leuke dorpjes in de omgeving.

De hitte zag er top uit en was netjes.

rustige schone camping, niet voor allerkleinsten

arjandraayer, 5-9-2015

We verbleven in een nieuwe stacaravan, helemaal goed , niets op aan te merken. Sta caravans stonden wel krap op elkaar, waardoor er geen/ weinig speelruimte voor de deur voor de jonge kinderen overbleef. Heerlijk rustig en breed strand, alle ruimte hier. Zwembad inderdaad wat klein, maar heel compleet en geen enkele keer te druk. De kinderen (3,5,7) vonden de speeltuintjes niet heel geweldig, beetje kaal.

Wij vonden de geprezen animatie juist erg tegen vallen. Dat kwam met name door de groep oudere kinderen die allemaal mee doen met dezelfde animatie. Stoelendans met pubers, tja, voor kleuters niet zo leuk. Broodjes bakken bij het vuur was voor de jongste al wat gewaagd, maar helemaal als het kampvuur wordt omringt door een groep jongeren. De animatoren hadden veel onderonsjes met de pubers, ipv dat ze zich richtte op de kleine kindjes, dat geeft een gekke sfeer.

Ok voor een week, maar wij gaan niet terug met kleine kinderen, ik zou het aanraden voor kinderen van ong. 10 jaar

Prima

Johan, 11-8-2015

Accommodatie was redelijk. De gehuurde tent was niet compleet mbt de inventaris. Verder een eenvoudige maar nette camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bescheiden supermarktje aanwezig, prima voor de eerste levensbehoefte. Gehele dag door vers afgebakken brood te krijgen. Toiletten en douches meerdere keren per dag schoongemaakt. Netjes. Overdekt zwembad oké, met glijbaan, sauna en stoomcabine. Animatieteam (Amber, Dennis en Myra, NL-sprekend) leuk en lief voor de kinderen Elke dag en avond wel wat te doen. Kinderen hebben zich ook prima vermaakt met het team en ook zelf in het zwembad en op het nabijgelegen strand.

Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen

Familie Duijnisveld, 2-8-2015

We hebben er een leuke vakantie gehad met ons gezin met 2 jongens van 11 en een meisje van 7. De ligging is goed, aan de kust. Wij hadden echter de pech dat er erg veel wind stond en dat het vrij wisselvallig weer was, maar dat wisten we van te voren dat het weer erg op Nederland lijkt. De tent heeft alle windvlagen doorstaan dus prima. Het sanitair was erg schoon en de familie badkamers hebben wij als zeer prettig ervaren. Het zwembad was ook prima en groot genoeg voor deze camping. De annimatie was top! Vooral Dennis wist iedereen goed te entertainen met zijn pool party's, voetbal en midgetgolf toernooien etc. Zeer vriendelijk personeel. Kortom het was een heerlijke vakantie.

Winderig aangenaam!

Ylymm, 24-7-2015

Het was onze eerste maal Denemarken en het beviel! De camping is prachtig gelegen. Met buggy een echte uitdaging om de duin over te klimmen maar meer dan de moeite waard. Ideale camping voor jonge kinderen, onze dochters vermaakten zich prima op de springkussens en konden niet genoeg krijgen van het zwembad, gelukkig overdekt. Sanitair is in orde, er zijn zelfs familiebadkamers.

De omgeving is prachtig. Hoge duinen en mooie stranden, ideaal voor de perfecte zonsondergang. Ook zeer goede omgeving om fietstochten te maken!

Wij waren alvast enthousiast!

We hebben een aantal aanbieders voor Dancamps Nordsø voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dancamps Nordsø in Hvide Sande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dancamps Nordsø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dancamps Nordsø scoort een 7.28 uit 10 op basis van 58 reviews.