Camping Bjerregaard

2 reviews over Camping Bjerregaard

• 2018
      8R.29-07-2018

Camping voor water(sport)liefhebbers

Echte watersportcamping, mooi gelegen, prima schoongehouden sanitair. Genoeg te doen voor de kinderen, mooie speeltuin, tafeltennistafel, beachvolleybalplek, voetbalveldje. Wel erg kleine plekken met nauwelijks beschutting. En vind je watersporten/zwemmen niet leuk, dan kun je niet veel kanten op. Er loopt 1 provinciale weg door het gebied met veel vakantie- en landbouwverkeer. Het duurt lang voordat je ergens anders bent. In de directe omgeving is weinig te zien. Wel erg mooi duingebied.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6Pieco17-08-2016

Een nacht gekampeerd naast rioolput

Beetje rommelige camping met gedateerd sanitair.

• 5Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Bjerregaard