Hvide Sande

Reviews over Hvide Sande

Strand ,fjord en goede sfeer

Nanouk
    13-2-2018

Prachtige stranden, een wijds fjord en leuke vakantie huisjes met haard. Dan nog kites in de auto en genieten. Het dorp is gezellig met een leuk winkelstraatje. Lekker vis eten, het kan er zeker. Een tochtje op een zeilschip, lange wandelingen over het strand, echt wel een tot rust komen vakantie. Mijn favoriet, de vuurtoren beklimmen, mooi An sich met een heerlijk uitzicht over fjord en zee. Voor kiters en surfers, we hadden alle dagen wind, en in september gewoon met blote voeten

Gereisd Met partner in september 2016

Mooi kustdorpje met een levendig havengedeelte

paul
    14-8-2013

Hvide Sande is een dorpje waar je eigenlijk snel door heen rijdt. Maar neem de tijd om een bezoekje te brengen aan de haven. Scoor een ijsje bij Steff's place en/of shop bij de outlet stores, kijk uit over de Ringkobingfjord en je zult ervaren dat je een leuke stop hebt gemaakt in Denemarken. Genoeg accomodaties in de buurt aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige plaats.

Nicole
    5-8-2012

Een mooi stukje natuur gelegen tussen het water. Met mooie stranden, duinen en een leuke haven. Wij zaten op 20 minuten wandelen van het centrum waar genoeg winkeltjes waren. Vergeet ook niet om naar het vissersmuseum te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke bestemming

Robert
    3-11-2010

We hebben een week in het dorp in een appartement gezeten. Ons appartement was gelegen in het centrum van het dorp vlak bij het strand en vlak bij de haven. Aangezien het een vissershaven is is er altijd wel iets te beleven. In de zomer is er waarschijnlijk nog meer te beleven. Aangezien wij er de laatste week van oktober (na het vakantieseizoen) waren was er in het dorp weinig meer te beleven qua activiteiten.

In het dorp zelf zijn voldoende mogelijkheden om uit eten te gaan. Verder zijn er een aantal viswinkels, een supermarkt, 3 bakkers en een soort warenhuis. Ook zijn er nog een aantal kledingwinkels en wat andere winkeltjes.

Wij hebben er een leuke week gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Hvide Sande is geweldig voor vissers, heeft een leuke wat

G.Blom
    21-7-2007

Hvide Sande is geweldig voor vissers, heeft een leuke vissershaven, wat winkels en restaurantjes om de haven heen, verder ben je snel uitgekeken, wel leuke terrasjes en vriendelijke mensen. het belangrijkste is de visserij en dus altijd vele sportvissers

Gereisd Familie in mei 2007
Hvide Sande scoort een 8,1 uit 10, op basis van 26 reviews