Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag22°10°

1 review over Hostel Danhostel Rudbøl in het Nederlands

Eenvoudig, maar op een strategischde plek

Maurits
15-11-2012

Danhostel Rodbol is eenvoudig van uitvoering. Maar het ligt heel strategisch, pal aan de grens van Denemarken en Duitsland. Omgeving door een natuurgebied en nabij de Noordzee. Een mooie plek voor rust- en natuurzoekers. Het danhostel is klein, een beperkt aantal eenvoudige kamers met aparte douchegelegenheid. Het ontbijt wordt in een eetzaal, dat kennelijk ook de toneelzaal is voor het kleine dorp, geserveerd. Een wat stuurse mevrouw hielp ons bij aankomst, maar het was wel allemaal in orde. Je kunt hier uiteraard zelf je potje koken, maar in een nabijgelegen restaurant is ook wat te eten (tegen Deense prijzen, en die zijn niet laag).

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Danhostel Rudbøl in Højer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Danhostel Rudbøl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.