Camping Daler

49 reviews over Camping Daler

• 2019
    9gerben van der veen03-05-2019

heel erg prettig

Diana en Marcel bedankt dst ee bij jullie op de camoing mochten staan. Na een hartelijk ontvangst en goede uitleg, kregen we de vrijheid om een plekje uit te zoeken. Het sanitair is dik in orde en een prettige ruimte waar je koken en afwassen en nog een gemeenschappelijke ruinte om bij slecht weer binnen te zitten ( ideaal voor fiets vakantiegangers )Deze camping is een aanrader !.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Annemarie Versloot07-09-2018

Aanrader! Gaan we zeker nogmaals naartoe!

De camping is een fijne plek om je vakantie in Denemarken te beginnen en/of te eindigen. Zeer gastvrije eigenaren die de moeite nemen om je alles te vertellen over de omgeving. Daardoor hebben we genoten van het waddengebied! De camping is gezellig en de plekken zijn ruim. De toiletruimte is ruim en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Hollands Glorie24-08-2018

Ge-wel-dig

Rust en ruimte vind je hier! Een prima plek om een paar dagen de omgeving te verkennen. Wij hebben dat op de fiets gedaan. Ontvangst is zeer gastvrij, de voorzieningen op de camping (gezamenlijke ruimte, sanitair) zijn prima in orde.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Van der Leck17-08-2018

Heerlijk plek

Heerlijk rustige camping met mooie, grote, plekken. Goed sanitair. Bijzonder gastvrije eigenaars. Mooie, om op de fiets te beleven, omgeving. Aanrader!

• 9Theo14-08-2018

gastvrij, vriendelijk, schoon sanitair en niet duur. gewoon een dikke 10 voor deze kleine camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4De Vries14-08-2018

Nooit meer

Schimmel in de douche, bemoeizuchtige eigenaren. Container als slaapplaats ! Heel vreemd!

• 3Staat v/h sanitair

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-08-2018

Ik wil je bedanken Petra voor deze fantastische revieuw. Dankzij jouw revieuw komen er steeds meer mensen slapen in onze container, die een unieke slaapplek is. Enne "schimmel in de douche" bij ons mogen alleen mensen onder de douche, géén paarden.

• 7Mevr. van der Vliet13-08-2018

gewoon basic voldoende.

Wij hebben ivm met een dekking met de hond er maar 1 nacht geslapen. Nederlands sprekend Het is een boeren camping dus we moesten langs de schuren om naar de slaapplek ( omgebouwde zeecontainer ) te komen. De inrichting vonden wij wel leuk. Rustige plek. Er staat een stapelbed ivm de ruimte. De douche/ was ruimte is bij de receptie. Het is niet luxe maar wel genoeg. Er ligt een info map met diverse folders.Gewwoon

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-08-2018

Dank u wel mw. Van der Vliet voor uw reactie over het verblijf in onze omgebouwde zee-container. Een unieke slaap ervaring.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Hans Hendriksen11-08-2018

Niets op aan te merken gewoon fantastisch

Super lieve en behulpzaam zijn deze eigenaar en zijn vrouw en dochters

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-08-2018

Dank u wel Hans Hendriksen voor deze fantastische beoordeling, ik kan er niets meer aan toevoegen, behalve bedankt voor uw bezoek aan Daler camping, en wie weet tot ziens!

• 10moeder en dochter31-07-2018

super.

Mooie rustig gelegen camping. Wij hebben een kleine predom caravan mogen gebruiken. Welke eigendom is van de eigenaren. Eigenaren zijn enthousiaste gastvrije mensen die niets teveel is. Alles ziet er tip top uit. Sanitair goed schoon.
    Zeker een aanrader.

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-08-2018

Dank jullie wel lieve mensen voor deze mooie tekst en cijfers. We zien jullie graag terug voor meerdere overnachtingen in de Predom caravan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Nelleke23-07-2018

Hier komen we weer terug.

Gastvrij. Schoon en goed sanitair, mooie ruime staanplaatsen, goede informatie over de omgeving (en die is de moeite waard). Een camping om terug te komen.

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-08-2018

Dank u wel voor deze mooie review Nelleke. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2018

1 tip over Camping Daler

• Marcel Fonville, 15-10-2018

Op fietsafstand van de gezellige stad Tønder, slechts 10 km. Of ga lekker goedkoop Ecco schoenen kopen met 50-70% korting in Bredebro, op 12 km afstand. De sluizen van Højer bezoeken? 3 km fietsafstand. Je ziet er is altijd wel iets leuks in de buurt!

0 vragen over Camping Daler

Camping Daler info