Camping Daler

Tonen op kaart

49 reviews over Camping Daler

• 2019
    6Sonja13-08-2019

Slecht slapen ivm herrie naast gelegen bedrijf

Knusse camping met vriendelijke mensen. Het ziet er een beetje oubollig uit maar alles was aanwezig wat je nodig hebt . Groot minpunt vonden wij dat er 's-avonds om 23.30 uur een machine bij buren aangezet werd en zeker een uur lang vreselijke herrie veroorzaakte. Dit herhaalde zich om 03.00 uur in de nacht en weer om 06.00 uur!! Dus van een rustige nacht op rustige camping was geen sprake. Meerdere kampeerders zeiden dat dit niet normaal was. Het zal met de oogst tijd te maken kunnen hebben, maar voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. € 28,50 vonden wij ook te duur betaald voor het sanitair gebouwtje waar kapotte wc bril en vies douche gordijn hangt.

• 4Staat v/h sanitair

• 10Rob Berkemeier11-08-2019

Echt een aanrader

De Nederlandse beheerders (Marcel & Diane) van deze SVR-camping zijn zeer vriendelijke mensen, die alles doen om hun gasten het naar de zin te maken. Bij aankomst wordt er een (vrijblijvende) 'meeting' georganiseerd, waarin zij een soort van VVV vervullen en vertellen wat er in de buurt te doen is. De camping is gesitueerd in een rustige landelijke omgeving met geluiden van het naast gelegen veebedrijf. Het sanitair is dik in orde en schoon! Wij waren van plan slechts twee nachten te staan, doch het werd langer... dat zegt genoeg!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Karin T.02-08-2019

Fantastische start van je Scandinavische vakantie

Gastvrijer dan hier kun je niet ontvangen worden. Hulp bij al je vragen waardoor ons verblijf in Denemarken veel leuker werd. Op de dag van aankomst onder het genot van een kopje thee en koffie in de avond een toelichting op alles wat je in de omgeving kunt doen, incl. slimme tips. Een eitje nodig, de kippen leveren ze kakelvers. Toch uit eten, ze regelen een reservering voor je in het dorp. Maar ook ruime badkamers, een keuken om te koken en een knusse huiskamer met spelletjes. Een plek om terug te komen

• 8G. Klein Breteler02-08-2019

Aanrader

Prachtige plek in Zuid Denemarken. We stonden helemaal achterin tegen het korenveld aan. Heerlijke rust mogen ervaren.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Henk Huijsmans02-08-2019

Geweldig!

Een heerlijk rustige en mooie kleine camping, vlakbij prachtig natuurgebied aan de kust (Vadehavet). Nederlandse eigenaars Diana en Marcel zijn zeer gastvrij, behulpzaam en doen nergens moeilijk over. Mooie plekken naar eigen keuze. Een verademing in vergelijking met de meeste campings in de rest van Denemarken. Voor ons een ideal startpunt geweest voor een fietsrondje Denemarken!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Ron van en Ham29-07-2019

Deze camping valt in de catagorie BIJZONDER

Daler Camping gelegen 3 km van de Deense waddenkust met een Nederlands echtpaar als eigenaar. De camping ligt te midden van de korenvelden. Wij hebben daar vier nachten doorgebracht. Toen wij aankwamen een hartelijke ontvangst, een prachtige ruime plek kunnen uitzoeken. Een camping kleinschalig maar met alles er op en er aan. en vooral een gezellige camping. Wat was er bijzonder, 'avonds gaf de beheerder aan de nieuwe gasten van die dag uitvoerige toeristische informatie van de omgeving en tips waar je zo al naar toe kon gaan, en een documentatiepakketje en dat alles onder het genot van een kopje koffie. Een echte aanrader. Dank voor jullie gastvrijheid

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fenna27-07-2019

Zeer gastvrije ontvangst door Marcel met koffie en uitgebreide uitleg over alle bezienswaardigheden in de omgeving. We kregen een prachtige plek met vrij uitzicht over de korenvelden. Heel rustig en ruim terrein. Voorzieningen zijn uitstekend. We hebben een week hier gestaan, waddeneiland Romo bezocht waar je erg goede Stjerneskud kunt eten in het havendorp, bij de visafslag. Het stadje Ribe, Tonder en Mogeltonder zijn zeer de moeite waard. Museum in Tonder is de moeite waard, met o.a. meubelen van Hans Wegner, hoogtepunt: zijn schitterende 'viskabinet'. Lekker uitwaaien bij de waddendijk bij Hoje. In Logumkloster de prachtige kerk bekeken en s avonds daar kunnen luisteren naar een koor uit Aarhus. Marcel was zeer behulpzaam. Lokale garagehouder in Hoje heeft ons goed geholpen met een lekke caravanband. Wij komen zeker weer terug! ps als je van goede 2e handswinkels houdt: Genbrug, overal in DK te vinden!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Anke en Jan26-07-2019

Prima camping in Zuid Jutland

Gezellige camping om in dit deel van Jutland een paar leuke fietstochten te maken. Behulpzame, vriendelijke eigenaren. Goede plek om hier hier te zijn, zeker als begin of eind van een trip door DK. Ruime plekken.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Familie Brouwers16-07-2019

Een gezellige en fijne kleine camping

Wat een geweldige kleine camping, waar we zeer gastvrij ontvangen werden. Samen met de eigenaar zelf een plekje uitzoeken en hij vertelde ter Info ook gelijk waar de zon opkwam en onderging zodat je daar rekening meekon houden. In het sanitair is gedacht aan de kleine kinderen, denk aan een babybadje, Aankleedkussen, potje, wc verkleiner. Een douchekrukje en steunen voor de mindervalide zijn aangebracht in een andere badkamer. Het sanitair wordt keurig bijgehouden. In de keuken zijn twee afwasplekken, inclusief afdruiprek, afwasborstel, afwasmiddel en theedoek. Maar hier staat ook een koffiezetapparaat, waterkoker, twee pitskookplaat, magnetron, oven. Ook is er een huiskamertje waar we onze eerste avond informatie kregen over de omgeving onder het genot van een verse kop koffie. We kunnen deze camping van harte aanbevelen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Corinne14-07-2019

Fijne rustige camping

Fijne stille camping in Zuid West Jutland. Aardige en behulpzame eigenaren en niet onbelangrijk: wat een goed sanitair, een privé badkamer op een camping! Wij stonden op de stilste hoek en genoten van een mooi uitzicht over de graanvelden. Prima basis voor uitstapjes naar Deense Waddeneilanden Mandø, Fanø en Rømø. Ook de museumtuin van de molen is een bezoek waard: zelfgebakken taart en lekkere koffie. Mooie rustige streek, echt een fijn begin van een vakantie in Denemarken . Diana en Marcel van de Daler Camping, dank voor jullie gastvrijheid!

1 tip over Camping Daler

• Marcel Fonville, 15-10-2018

Op fietsafstand van de gezellige stad Tønder, slechts 10 km. Of ga lekker goedkoop Ecco schoenen kopen met 50-70% korting in Bredebro, op 12 km afstand. De sluizen van Højer bezoeken? 3 km fietsafstand. Je ziet er is altijd wel iets leuks in de buurt!

0 vragen over Camping Daler

Camping Daler info