Camping Daler

48 reviews over Camping Daler

• 2019
    9Dunning08-10-2019

Geweldig genoten

Ondanks de regen een hele fijne tijd hier doorgebracht. Uiterst vriendelijk ontvangst met koffie en vele tips voor de omgeving gekregen. Wat een fijne familie😘. We zijn zeker van plan nog eens te komen. Netjes en gezellig!

Gereisd met partner in september 2019

• 7Hilde06-10-2019

Prima rustige camping met weids uitzicht.

Rustige camping met fantastisch weids uitzicht als je aan de zijkant gaat staan achter de heg waar ook een kraan is. Sanitair is luxe en ruim. Wifi alleen buiten achter het huis. Er is een kleine binnenruimte maar daar is geen wifi. Prima uitvalsbasis voor de eilanden Romo en Sylt en voor het Nolde museum.

• 8Dirk van den Bosch30-09-2019

Gewoon goed.

Mooi kleine camping, waar wij op een zeer gastvrije manier zijn ontvangen. Mooie plekken in een fraaie omgeving. Netjes, zeer netjes.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Yvonne03-09-2019

Erg leuke camping!

Leuke camping, lieve en behulpzame eigenaren en veel te doen in de omgeving!

Alleen gereisd in juni 2019

• 8G.Schotsman29-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Rustig gelegen boerencamping met aardige Nederlandse eigenaren . Onder het genot van een bakje koffie gaf Marcel ons m.b.v. folders een uitgebreide rondleiding door de omgeving. Voor forelvissen een prima take en put vijver bij Visby We hebben het prima naar ons zin gehad bij Marcel en Diana

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Corrie29-08-2019

Pracht camping om mee te starten in Denemarken

Hartelijk welkom door de Nederlandse eigenaren Marcel en Diana. Een prachtige rustige camping met ruime plaatsen. 's Avonds uitgebreide informatie over de omgeving. Mooi sanitair met ruime douches en wasgelegenheid. Mooie afwasplekken binnen. Kortom een camping om zeker nog eens naar terug te gaan.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Dick en Sietske25-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijke ontvangst, en uitgebreide uitleg over de camping, maar ook over de wijde omgeving. Schoon sanitair, en zelf je (zeer ruime) plaats mogen uitzoeken heeft ook zn voordelen.

• 8Hilbrand Warrink25-08-2019

Geweldige, relaxte camping

De Daler camping is een fijne plek om te vertoeven. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren, die je veel informatie kunnen geven over de omgeving. Het is een rustige camping in een kalme omgeving. Wij waren ten tijde van de negatieve review ook aanwezig op de camping en hebben de geluiden van het buurlandbouwbedrijf ook gehoord, maar hebben ons er niet aan gestoord. Je zit tenslotte op een boerencamping middenin het oogstseizoen. Wij waren er een week en hebben, op die ene nacht na, de rust op de camping als zeer weldadig ervaren. Jammer dat deze recensie zo is geformuleerd, aangezien ze maar één nacht is geweest. Kortom, een hele fijne camping.

• 9Jos Dusseldorp16-08-2019

Fijne hartelijke mensen. Niet moeilijk. Hele fijne sanitaire voorzieningen.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2019

• 6Sonja13-08-2019

Slecht slapen ivm herrie naast gelegen bedrijf

Knusse camping met vriendelijke mensen. Het ziet er een beetje oubollig uit maar alles was aanwezig wat je nodig hebt . Groot minpunt vonden wij dat er 's-avonds om 23.30 uur een machine bij buren aangezet werd en zeker een uur lang vreselijke herrie veroorzaakte. Dit herhaalde zich om 03.00 uur in de nacht en weer om 06.00 uur!! Dus van een rustige nacht op rustige camping was geen sprake. Meerdere kampeerders zeiden dat dit niet normaal was. Het zal met de oogst tijd te maken kunnen hebben, maar voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. € 28,50 vonden wij ook te duur betaald voor het sanitair gebouwtje waar kapotte wc bril en vies douche gordijn hangt.

• 4Staat v/h sanitair

1 tip over Camping Daler

• Marcel Fonville, 15-10-2018

Op fietsafstand van de gezellige stad Tønder, slechts 10 km. Of ga lekker goedkoop Ecco schoenen kopen met 50-70% korting in Bredebro, op 12 km afstand. De sluizen van Højer bezoeken? 3 km fietsafstand. Je ziet er is altijd wel iets leuks in de buurt!

0 vragen over Camping Daler

• SchaduwplaatsenAanwezig