Camping Daler

5 reviews over Camping Daler in het Nederlands

fantastisch

Hannie Hamstra
21-6-2018

Dankzij het gastvrije en persoonlijke onthaal door de Nederlandse eigenaar en hun enthousiasme, was het een hele prettige camping om te verblijven. Ze gaven documentatie en goede tips. En het sanitair was zeer schoon.

Heel fijne plek en graag nog een keer

Ernst & ingeborg
3-6-2018

Klein maar hèèl fijn. Rustige minicamping met super vriendelijke Nederlandse eigenaren. Uitstekende toilet/douche faciliteiten. Zeer ruime plaatsen met mooi vrij natuur uitzicht.

Prachtige gelegen rustige camping, aanrader!!

Caroline & Arnout
13-5-2018

Tijdens onze roadtrip zoeken we elke avond op Google Maps naar kleine rustige campings. Zo kwamen we uit op deze camping. Een zeer warm welkom en gelijk een praatje gemaakt met de eigenaren. Een prachtige kleine camping gelegen op het platteland vlak bij zee. Schone en verwarmde sanitaire voorzieningen met zelfs vloerverwarming, erg fijn opwarmen zo vroeg in het seizoen. Een gezellige ontmoetingsruimte met net klein keukentje. Als eerste hebben wij mogen genieten van een ontbijt service met eitje van de kippen die hier rondlopen. Heel slim dat je zelf je items kiest inplaats van een groot ontbijt en de helft weg gooien. Zeker aan te raden. Goede prijs/kwaliteit verhouden. Al is 5€ voor stroom als je alleen een eclectische auto oplaad wat veel. Wij komen vast nog wel een keertje terug!! Nu eerst naar huis via de touristische route die we hebben mee gekregen!

Fijne camping met hartelijke eigenaren.

A. de Man
8-4-2018

Vorig jaar (2017) hebben we deze gezellige camping ontdekt op weg naar onze zoon in Noord-Jutland. We hebben er gelijk een paar dagen aan vastgeknoopt en hebben de omgeving per fiets verkend. In maart 2018 waren wij de eerste gasten van dit seizoen en waren wij hier weer met de camper . Werkelijk alles klopt hier:

verwarmde badkamer, kooktoestel en waterketel in het keukentje, een gezellige verblijfruimte. We gaan zeker nog eens onze reis wat langer onderbreken om in deze omgeving te verblijven. Een betrokken echtpaar runt deze camping met kippen (eieren en honing te koop), een barbecueplaats en vooral veel ruimte !

Buitengewoon mooie en rustige camping

J. Mellema-Lich
12-7-2017

Zeer hartelijke eigenaren. Werkelijk alles was goed! Douches, wc's, kookgelegenheid, gezellige warme kamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Daler in Højer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Daler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Daler scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.