Camping Daler

15 reviews over Camping Daler in het Nederlands

Heerlijk plek

Van der Leck
17-8-2018

Heerlijk rustige camping met mooie, grote, plekken. Goed sanitair. Bijzonder gastvrije eigenaars. Mooie, om op de fiets te beleven, omgeving. Aanrader!

Theo
14-8-2018

gastvrij, vriendelijk, schoon sanitair en niet duur. gewoon een dikke 10 voor deze kleine camping

Nooit meer

De Vries
14-8-2018

Schimmel in de douche, bemoeizuchtige eigenaren.

Container als slaapplaats !

Heel vreemd!

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-8-2018
Ik wil je bedanken Petra voor deze fantastische revieuw. Dankzij jouw revieuw komen er steeds meer mensen slapen in onze container, die een unieke slaapplek is. Enne "schimmel in de douche" bij ons mogen alleen mensen onder de douche, géén paarden.

gewoon basic voldoende.

Mevr. van der Vliet
13-8-2018

Wij hebben ivm met een dekking met de hond er maar 1 nacht geslapen.

Nederlands sprekend

Het is een boeren camping dus we moesten langs de schuren om naar de slaapplek ( omgebouwde zeecontainer ) te komen. De inrichting vonden wij wel leuk. Rustige plek. Er staat een stapelbed ivm de ruimte. De douche/ was ruimte is bij de receptie.

Het is niet luxe maar wel genoeg. Er ligt een info map met diverse folders.Gewwoon

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-8-2018

Dank u wel mw. Van der Vliet voor uw reactie over het verblijf in onze omgebouwde zee-container.

Een unieke slaap ervaring.

Niets op aan te merken gewoon fantastisch

Hans Hendriksen
11-8-2018

Super lieve en behulpzaam zijn deze eigenaar en zijn vrouw en dochters

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-8-2018
Dank u wel Hans Hendriksen voor deze fantastische beoordeling, ik kan er niets meer aan toevoegen, behalve bedankt voor uw bezoek aan Daler camping, en wie weet tot ziens!

super.

moeder en dochter
31-7-2018

Mooie rustig gelegen camping. Wij hebben een kleine predom caravan mogen gebruiken. Welke eigendom is van de eigenaren. Eigenaren zijn enthousiaste gastvrije mensen die niets teveel is. Alles ziet er tip top uit. Sanitair goed schoon.

Zeker een aanrader.

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-8-2018

Dank jullie wel lieve mensen voor deze mooie tekst en cijfers.

We zien jullie graag terug voor meerdere overnachtingen in de Predom caravan.

Hier komen we weer terug.

Nelleke
23-7-2018

Gastvrij. Schoon en goed sanitair, mooie ruime staanplaatsen, goede informatie over de omgeving (en die is de moeite waard). Een camping om terug te komen.

Marcel Fonville, eigenaar Daler camping., eigenaar, 15-8-2018

Dank u wel voor deze mooie review Nelleke.

Graag tot een volgende keer.

Lief en gemoedelijk, wij komen zeker eens terug.

Ietje en Rob
16-7-2018

Rust, ruimte, schoon, gemoedelijk, klein en fijn.

Ruime vlakke plaatsen met zon en schaduw, ook vrijheid voor de hond.

Sanitair schoon en erg fijn (vloerverwarming).

Mooie omgeving waar eigenares Diana veel over kan vertellen. Een héél prettige kleine SVR camping (ook ACSI etc.). De NL eigenaren Diana en Marcel met hun twee tienerdochters doen het met veel passie. 2018 is pas hun 2e seizoen, voorheen was de camping in andere handen.

Marcel en Diana Fonville, eigenaren Daler camping., eigenaar, 15-8-2018

Ietje en Rob, heel hartelijk dank voor jullie verblijf op Daler camping en deze positieve feedback.

Dank!

Gastvrij en rustig.

Frans en Anita
13-7-2018

Rustige SVR camping met zeer vriendelijke eigenaren , ze willen het je echt naar je zin maken. Sanitair ruim en schoon. Plaatsen ruim, je mag nemen wat je nodig hebt.

's Morgens vers afgebakken broodjes door Diana, af te halen op afspraak. Mooie landelijke omgeving vlak bij de Deense wadden.

Marcel en Diana Fonville, eigenaren Daler camping., eigenaar, 15-8-2018
Wij willen jullie bedanken voor deze fijne review Frans en Anita, we hebben hier niets meer aan toe te voegen.

fantastisch

Hannie Hamstra
21-6-2018

Dankzij het gastvrije en persoonlijke onthaal door de Nederlandse eigenaar en hun enthousiasme, was het een hele prettige camping om te verblijven. Ze gaven documentatie en goede tips. En het sanitair was zeer schoon.

Marcel en Diana Fonville, eigenaren Daler camping., eigenaar, 15-8-2018
Fam. Hamstra, dank voor uw feedback. We doen ons uiterste best om het sanitair schoon en fris te houden, dank u wel voor de 10 voor hygiëne.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Daler in Højer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Daler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Daler scoort een 8.8 uit 10 op basis van 15 reviews.