Géén boekingskosten

Meer camping info

60 Reviews over Daler

• 10Skippy10-05-2022

Geweldig!

Zalige plek! Heerlijk rustig kamperen, schoon sanitair en de douches zijn echt goed. Het is goed fietsen in de omgeving, vlakbij het waddengebied, dorpje dichtbij voor de boodschapjes. De nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Charles Remers03-05-2022

Rustgevend en ontzettend klantvriendelijk

Toplocatie en super eigenaren. De omgeving is top en heerlijk om op de fiets te verkennen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Dijkstra27-09-2021

Heel erg prettig!

Leuke camping, prima voorzieningen, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Zelfs heerlijke frambozen geplukt en jam en honing kunnen kopen! Erg aardige eigenaren!

• 10Gerard Leenders08-09-2021

Super !

Mijn vriendin was hier vorig jaar als eens geweest en nu dus samen op doorreis naar Noorwegen. Geweldige ontvangst door Marcel en Diane. Wat een vriendelijke en hulpvaardige mensen. Heerlijk plekje beschut voor de wind en in de zon. Het sanitair is eenvoudig naar ruim en heel schoon. Een heerlijke dag en nacht gehad. Dus: tot ziens kanjers!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Erwin vd Heuvel24-08-2021

Verrassend leuke camping

De kleine camping (25 plaatsen) deed heel gemoedelijk aan. we werden vriendelijk ontvangen door Diane en Marcel. De eerste avond kregen we uitleg over de omgeving van Marcel onder het genot van een kopje koffie en eigengemaakte koek. Aanvankelijk wilde we maar twee dagen hier verblijven, maar werden er drie. Wat ook makkelijk een week had kunnen zijn gezien de vele bezienswaardigheden in de buurt.De camping ziet er proper uit en de douches, gelukkig zonder muntje, zijn ruim van omvang en schoon. Er is een ontmoetingsplek waar ook spelletjes te leen liggen en kleine snuisterijen te koop staan.De prijs is erg schappelijk te noemen voor Deense begrippen. Zeker de moeite waard om als eerste camping aan te doen voor een vakantie in Scandinavië. Gekscherend werd gezegd dat dit de ‘ gateway to Denmark’ is. Maar misschien is dat ook wel zo.

• 8Beppie Wouters11-08-2021

Natuurlijke, kleinschalige camping.

De omgeving toonde gemoedelijk en speels. We werden hartelijk en gastvrij door beide eigenaren ontvangen. Men verkoopt producten uit eigen tuin en/of omgeving. Iedere avond geeft Marcel onder het genot van koffie en door Diana gebakken Gød-råd koeken informatie over de omgeving en de geschiedenis ervan. Daarbij deelt hij tassen uit met folders en informatieboeken. Daar hebben we tijdens ons korte verblijf veel aan gehad. Bij vertrek vroeg ik naar het recept van de wafels en kreeg ik een klein receptenboekje cadeau. Heel attent!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Yvette30-07-2021

Gezellige boerencamping!

Gezellige kleinschalige boerencamping, die wordt gerund door Nederlandse eigenaren, Diana en Marcel. Marcel geeft op de avond van aankomst onder het genot van een bakkie koffie en thee, uitleg over de omgeving. Niets moet, alles kan en niets is te veel. Dit bleek wel toen Marcel aanbod om de volgende dag een fietsmandje voor onze Teckel (Elvis) uit zijn werk voor ons mee te nemen. Het plaatsje Hojer ligt op fiets afstand, hier vind je een supermarkt en geldautomaat. Fiets je een stukje verder dan kom je de sluizen van Hojer tegen. Deze camping was een Mooi begin van onze roadtrip door Denemarken!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fred en Janny van Dijk30-07-2021

Gezellige keurige camping

Een hele gezellige en keurige kleinschalige camping. Een hartelijk onthaal door de eigenaren Marcel en Diana. Marcel heeft een voortreffelijke presentatie gegeven wat de bezienswaardigheden zijn. Een aanrader!

• 9Fam. Westerhout22-07-2021

Fijne eerste kennismaking met Denemarken

Heerlijk rustige camping net over de grens bij Duitsland. We zijn enorm gastvrij ontvangen door de Nederlands eigenaren. Diana en Marcel konden ons in het Nederlands wegwijs maken in de Deense gebruiken, winkels en bezienswaardigheden. Terwijl wij bijkwamen van de reis konden de kinderen zich vermaken op de trampoline, in het bloemenveiling, met de katten en bij de koeien.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jordi07-06-2021

Een goed begin

Eigenaren waren niet aanwezig waardoor je zelf je plek mocht uitkiezen. Toen Marcel thuis kwam heeft hij me hartelijk ontvangen en informatie over de omgeving gegeven. Klein maar fijn !

• 6Staat v/h sanitair

Camping Daler info