Vakantiepark Skallerup Seaside Resort

9.1Fenomenaal

• 9.5Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden
  • 8.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Skallerup Seaside Resort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Ontspannen kan goed op Vakantiepark Skallerup Seaside Resort in Denemarken. Aan de kinderen is gedacht met de glijbaan, een indoor speeltuin, een skatebaan en een grote sporthal. De ouders kunnen ontspannen in de Romulus spa en wellness. In de omgeving zijn leuke dingen om te bezoeken zoals het oceanarium in Hirtshals en de vuurtoren in Lønstrup.

57 reviews over Vakantiepark Skallerup Seaside Resort

• 2019
    9MJ24-08-2019

Super!

Erg mooi park met goede schone en ruime faciliteiten. Wij hadden een 4 persoons huisje wat wij vrij klein vonden voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Weinig ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Ons huisje was wat gedateerd maar wel heel schoon! We kregen last van mieren (dat kan natuurlijk in de duinen). Binnen 5 minuten kwam er iemand om dit te verhelpen en ze compenseerden dit met wat leuks op het park. Heel netjes. Super verblijf gehad, prachtige omgeving. Sommige huisjes worden nu gerenoveerd. Vuurtoren in Lönstrop vonden wij een sprookje, Skagen en Grenen prachtig mooi! En het Oceanarium was ook de moeite waard. Bij de kinderboerderij/manege van het park kunnen de kinderen maar ook volwassenen paardrijden tegen betaling, ook dit was top geregeld. Voor de kinderen was deze vakantie écht een feestje en voor ons ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9DvD17-08-2019

Mooi vakantiepark als je rust en ruimte zoekt

Mooi rustig park, huisjes hebben genoeg privacy, hadden 4 persoons en was ook genoeg ruimte voor 4 personen. Alleen matrassen in stapelbed waren niet echt goed en kussens slecht (neem eigen kussens mee). Verder schoon huisje, schoon park, mooi zwembad, vlakbij het strand. Eten afhalen is prijzig, supermarkt goed voorzien. Leuke uitstapjes in de buurt: Lokken strand is relaxed, kun je ook surfen, Skagen/Grenen, veel bunkers te vinden aan de kust. Mooi museum in Aalborg. Palmenstrand in Fredrikshavn. Kortom, echt een mooi vakantiepark als je van rust en ruimte houdt. Er is ook genoeg te doen voor kinderen, maar als je daar geen interesse in hebt, heb je er geen "last" van. Receptiemedewerksters echt klantvriendelijk!

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Igor24-04-2019

Een top vakantie!

Veel te doen op park zelf, grote speeltuin en groot speelveld. Ook een klim en klauter baan, een midgetgolf baan en buiten fitness apparaten. Er zijn 2 zwembaden, een voor baantjes trekken en ander (apart) speelparadijs voor kids. Ook is er een wellness centrum om heerlijk van rust te genieten. Fantastisch gelegen aan het strand en veel te doen in omgeving, bijv Bunkermuseum en North Sea Oceanarium, ook is er een 'bewegende' duin (Råbjerg Mile) en is Skagen (puntje van Denemarken) de moeite waard om te bezoeken.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 2018
    9Martine28-10-2018

Super

We hebben een super herfstvakantie hier gehad. Mooie huisjes (open haard, bubbelbad, sauna) dichtbij het strand. Veel leuke activiteiten voor kinderen. Voor sommige moest je wel extra betalen. Onze meiden hebben snoep gemaakt en mee gedaan aan de rollerskate disco. Op dinsdag gingen we naar de familiesauna avond in romulus. We vonden het oceanarium in Hirthals ook een aanrader en de vuurtoren in Lønstrup. Alles kun je boeken via een app, zoals bowlen. Ouders kunnen sporten terwijl kinderen in de overdekte speelhal waren. Handig geregeld.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Fam. Duijn11-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Leuk ruim opgezet vakantiepark aan zee. Aan de kinderen is goed gedacht leuk zwembad met allerlei speel attributen en een glijbaan waar je snelheid word gemeten, een indoor speeltuin, grote sporthal waar je kunt badmintonnen, tafeltennis, hockey en buiten nog twee grote springkussens en een skatebaan te veel om op te noemen. De huisjes lagen zodat je genoeg privacy had en binnen in was het klein maar alles was aanwezig. Bij de supermarkt was van alles te krijgen wij gingen iedere dag verse broodjes halen. Wil je wat doen moet je wel overal de auto voor gebruiken maar dat was voor ons geen probleem. Wij hebben genoten!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 10Dam Luik27-08-2018

Genoten!

We komen hier al meerdere jaren en iedere keer is het weer fantastisch. Voor de kinderen is er zo veel te doen. Leuke workshops, genoeg speelgelegenheden, fantastisch zwembad. Hier komen we zeker weer terug!

• 10Rick Ardesch12-08-2018

Fantastisch!

De appartementen zijn echt keurig netjes van binnen. Echt super! De eerste keer, dat ons gezin op vakantie alles had in een appartement, wat er diende te zijn en alle gegevens lagen keurig op tafel, voor het geval er wel iets mocht missen. Het was rustig en het strand had je soms bijna voor jezelf alleen. In de omgeving zijn lopend, met de fiets en met de auto leuke uitstapjes te maken en ook hier kun je alle informatie voor krijgen bij de receptie. Het personeel is vriendelijk. De winkel is prima en daarnaast is er ook nog een Lidl nabij. Het eten in het restaurant is ook heerlijk en voldoende en er is voor ieder wat wils. Het zwembad kom je alleen in met een pasje. Het is ruim genoeg en de glijbaan is echt een aanrader; menige toptijd wordt neergezet! Je kunt over het terrein al direct naar het strand en naar speeltuinen en andere voorzieningen lopen. Tevens kun je heerlijk hardlopen langs het strand. Al met al kort samengevat; top!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Bas12-08-2018

Fijne plek

Prachtige ligging in de duinen, veel privacy, rust als je rust wil en de drukte kan je zelf opzoeken. Binnenspeeltuin en zwembad prima bij slecht weer.

• 8Activiteiten

• Oude reviews

9Eddie31-08-2017

Super mooi vakantiepark

Goede voorzieningen en heerlijk rustig. De bedden kunnen wel wat beter

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Familie Schepers27-08-2017

Een geweldige eerste ervaring

Als je besluit om naar Skallerup Seaside Resort te gaan, bedenk dan goed met hoeveel personen en welk type bungalow je kiest. Je kunt beter een groter type huisje kiezen dan de groep groot is, is onze ervaring. Niet dat het niet voldoet, maar voor de comfort en de groepsrust is dit aan te bevelen.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

5 tips over Vakantiepark Skallerup Seaside Resort

• ief, 21-08-2013

Lekkere pizza's op het park.

• patricia, 22-10-2012

Neem schaaltjes en koffiemokjes mee, dat kennen ze niet in Denemarken

• Corine Blom, 27-08-2012

Vuurtoren in Lonstrup is een aanrader. Mooie hoge duin met in het midden een vuurtoren. Is wel een aardige wandeling ernaar toe. -Oceanium in Hirthals. Grootse zee aguarium van Noordeuropa. -Grenen bij Skagen -Lokken (mooi strand) -Lonstrup (pittoresk plaatsje)

2 vragen over Vakantiepark Skallerup Seaside Resort

• Bianca Suijs, 09-06-2017

Paardrijden

Ik zie dat er ook paarden zijn op het park, kan iemand mij vertellen of mijn dochter van 12 ook paardrijles kan krijgen?

• d_lammens, 05-02-2017

wi-fi

Hebben de (D4) huisjes wifi en zo ja moet je hier voor betalen. wWat zijn dan de kosten per week . Is de snelheid goed genoeg ?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan