Camping Henneby

Camping Henneby

1 review over Camping Henneby in het Nederlands

Heerlijke plek in voor- en naseizoen

R.J. van Petersen
22-7-2016

Prima camping met zeer behulpzame eigenaar en personeel. De camping ligt dichtbij natuurgebieden en het Noordzeestrand ligt vlak in de buurt. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Echt een aanrader.(alleen ervaring met verblijf in voor- en naseisoen)

Gereisd met partner in april 2016

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Henneby in Henne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Henneby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.