Camping Henne Strand

Camping Henne Strand
7,3

9 reviews over Camping Henne Strand in het Nederlands

mooi gelegen, luxe voorzieningen, veel comfort

fam altena,
30-12-2017

rustige camping, keurig sanitair, fraaie keuken. voorzien van binnenzwembad met glijbaan, sauna. speelhal, minigolf, knutselprogramma. op loopafstand van dorpje met bakker, ijssalon, supermarkt en restaurants. Fraai duindorp met zandstrand.

Prima camping

Heidy,
14-8-2017

Wij hebben twee weken met de tent gekampeerd op Henne Strand Camping. De tentplaatsen waren niet geweldig. Bij ons een grote kuil precies in het midden van de niet al te grote plek. Daarom hadden we wateroverlast bij harde stortbuien. Het graven van een geul langs de tent deed wonderen :-). Verder hadden we af en toe het idee dat we op een parkeerplaats kampeerden omdat iedereen de auto bij de tent liet staan.

Het sanitair was daarentegen prima verzorgd. Super modern en lekker ruim opgezet. Niet altijd even schoon, maar de grote drukte op de camping was daar vast de oorzaak van. Ook is er in dit gebouw een ruimte met kookpitten, magnetrons, ovens en diverse spoelbakken waar je kunt afwassen. Tevens is hier de mogelijkheid om te eten, tv te kijken en van gratis wifi gebruik te maken.

De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin op de luchttrampoline, in het overdekte zwembad en bij slecht weer achter de X-box in de indoor speelruimte. Wat we wel erg jammer vonden is dat je overal extra voor moet betalen.

een echte TOP camping met TOP personeel

de vries
17-8-2015

voor de 2e keer hebben wij een tourcaravan op de camping gehuurd. van alle gemakken voorzien, ( wc kookgelegenheid en goede bedden.) ruime voortent met verwarming erin ( niet aangehad) camping is netjes en schoon ruime plek hadden wij de jongens hebben er heel leuk gespeeld en gebouwd met al het grind. zeer vriendelijk personeel dorp zelf met allemaal voorzieningen ligt op loopafstand van c.a. 5 minuten. buitenspeeltuin, binnenspeelruimte met speelgoed voor alle leeftijden incl. Playstations. internetruimte op de camping kun je gratis gebruik van maken hoe vaak je maar wilt. op de plek zelf kun je betaald internetten.overdekt zwembad met glijbaan en het noordzee strand is op c.a 800 meter.

Wat een heerlijke camping is dit!

Marinka1975
10-6-2014

Begin juni een dikke week op deze camping gestaan. Bij aankomst valt meteen op hoe netjes, verzorgd en schoon het hier is. De plaatsen zijn gemiddeld qua grootte en niet afgescheiden dmv bosjes oid. Iets meer begroeiing tussen de plekken zou er iets vriendelijker uitzien.

De speeltuinen (een grote en kleine) zijn heel leuk, de camping is niet te groot en zo overzichtelijk dat onze kleuter hier ook 'vrij' rond kond struinen. Het zwembad is brandschoon en bestaat uit een heel klein peuterbadje, sauna, bubbelbad, een glijbaan en een groter bad van 20 x 10 meter.

Het sanitair is schitterend en ook weer heerlijk schoon. De familiebadkamers zijn echt een uitkomst. De grote, gemeenschappelijke keuken vonden wij de grootste verrassing. Wat handig en wat een luxe!

De camping trekt voornamelijk Denen en een klein aantal Duitsers. Nederlanders lijken deze camping nog niet zo ontdekt te hebben.

Er is geen winkel of bakker, maar het dorpje met goede winkels ligt 300 meter buiten de camping.

een Fantastische camping

de vries
19-8-2012

Hennestrand Camping is een goede overzichtelijke kleine camping met veel luxe voor weinig geld. zeer vriendelijke eigenaren en ook het personeel is zeer vriendelijk. 2x per dag wordt het sanitair schoongemaakt. de kinderen kun je gerust zelfstandig op de camping rond laten lopen zonder dat ze je caravan niet weer kunnen vinden. Wij hadden een tour caravan op de camping gehuurd, was voor 6 personen met alles er op en er in. veel leefruimte in de voortent dus echt een aanrader voor als men zelf geen caravan heeft. zaten dicht bij alles mooi nieuw sanitairgebouw en je zag gewoon niet dat het werd gebruikt zo netjes was alles dicht bij de zee en een gezellig dorpje met een goede supermarkt waar vanalles te krijgen was. 3 bakkers en heel veel gezellige terrasjes en legoland was op 3 kwartier rijden van de camping dus wat wil een mens nog meer. wij gaan zeker nog een keertje terug naar deze camping met overdekt zwembad en zee binnen een kilometer.

dit is echt een topcamping

A Hoekwater
24-8-2010

erg mooie camping met erg luxe sanitair. zeker een aan rader.

Luxe, nette, mooie, dure camping

Fam. van Breugel
20-8-2010

Mooi gelegen camping met zeer luxe en schone faciliteiten, waar je dan ook voor betaald. De camping ligt 1 km van het strand. Dorpje is redelijk toeristisch,, gezellige drukte met 1 gezellig winkel/restaurantstraatje, voor de rest bestaat Henne strand uit vakantiehuisjes in een mooi duingebied, waar je goed kunt lopen/fietsen. Het strand is zeer schoon en mooi.

Super Camping!

Fam de Groot
25-8-2009

Mooie camping op loopafstand (900m)van het strand. Prachtig onderhouden met super sanitaire voorzienigen. Leuke speelplaats voor de kinderen en mooie binnenspeelruimte voor als het onverhoopt regent. Mooi en net binnenzwembad, niet giga groot. Ruime plaatsen met eigen watertappunt. Camping ligt in een mooie omgeving tussen de duinen en heidevelden. De duinen zijn vrij toegankelijk. Mooi schoon strand en een leuk vakantiedorpje. Super vakantie gehad.

Keurig verzorgde kleine camping!!

Ineke Pleijzier
20-7-2009

Henne Strand Camping is een keurig verzorgde camping, super mooi en schoon toiletgebouw! Door een klein gezellig badplaatsje kun je lopend naar het strand en de duinen. De camping heeft een heel mooi speelhuis voor kinderen met playstation maar ook ander spelmateriaal. De buitenspeelplaats is ook heel leuk met kabelbaan en springkussen. De camping is niet groot dus alles is fijn dichtbij!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Henne Strand in Henne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Henne Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.