We hebben een aantal aanbieders voor Henne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Henne voor je op een rij gezet:

Reviews over Henne

mooi gelegen, luxe voorzieningen, veel comfort

fam altena,
    30-12-2017

rustige camping, keurig sanitair, fraaie keuken. voorzien van binnenzwembad met glijbaan, sauna. speelhal, minigolf, knutselprogramma. op loopafstand van dorpje met bakker, ijssalon, supermarkt en restaurants. Fraai duindorp met zandstrand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

Heidy,
    14-8-2017

Wij hebben twee weken met de tent gekampeerd op Henne Strand Camping. De tentplaatsen waren niet geweldig. Bij ons een grote kuil precies in het midden van de niet al te grote plek. Daarom hadden we wateroverlast bij harde stortbuien. Het graven van een geul langs de tent deed wonderen :-). Verder hadden we af en toe het idee dat we op een parkeerplaats kampeerden omdat iedereen de auto bij de tent liet staan.

Het sanitair was daarentegen prima verzorgd. Super modern en lekker ruim opgezet. Niet altijd even schoon, maar de grote drukte op de camping was daar vast de oorzaak van. Ook is er in dit gebouw een ruimte met kookpitten, magnetrons, ovens en diverse spoelbakken waar je kunt afwassen. Tevens is hier de mogelijkheid om te eten, tv te kijken en van gratis wifi gebruik te maken.

De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin op de luchttrampoline, in het overdekte zwembad en bij slecht weer achter de X-box in de indoor speelruimte. Wat we wel erg jammer vonden is dat je overal extra voor moet betalen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek in voor- en naseizoen

R.J. van Petersen,
    22-7-2016

Prima camping met zeer behulpzame eigenaar en personeel. De camping ligt dichtbij natuurgebieden en het Noordzeestrand ligt vlak in de buurt. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Echt een aanrader.(alleen ervaring met verblijf in voor- en naseisoen)

Gereisd met partner in april 2016

een echte TOP camping met TOP personeel

de vries,
    17-8-2015

voor de 2e keer hebben wij een tourcaravan op de camping gehuurd. van alle gemakken voorzien, ( wc kookgelegenheid en goede bedden.) ruime voortent met verwarming erin ( niet aangehad) camping is netjes en schoon ruime plek hadden wij de jongens hebben er heel leuk gespeeld en gebouwd met al het grind. zeer vriendelijk personeel dorp zelf met allemaal voorzieningen ligt op loopafstand van c.a. 5 minuten. buitenspeeltuin, binnenspeelruimte met speelgoed voor alle leeftijden incl. Playstations. internetruimte op de camping kun je gratis gebruik van maken hoe vaak je maar wilt. op de plek zelf kun je betaald internetten.overdekt zwembad met glijbaan en het noordzee strand is op c.a 800 meter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Wat een heerlijke camping is dit!

Marinka1975,
    10-6-2014

Begin juni een dikke week op deze camping gestaan. Bij aankomst valt meteen op hoe netjes, verzorgd en schoon het hier is. De plaatsen zijn gemiddeld qua grootte en niet afgescheiden dmv bosjes oid. Iets meer begroeiing tussen de plekken zou er iets vriendelijker uitzien.

De speeltuinen (een grote en kleine) zijn heel leuk, de camping is niet te groot en zo overzichtelijk dat onze kleuter hier ook 'vrij' rond kond struinen. Het zwembad is brandschoon en bestaat uit een heel klein peuterbadje, sauna, bubbelbad, een glijbaan en een groter bad van 20 x 10 meter.

Het sanitair is schitterend en ook weer heerlijk schoon. De familiebadkamers zijn echt een uitkomst. De grote, gemeenschappelijke keuken vonden wij de grootste verrassing. Wat handig en wat een luxe!

De camping trekt voornamelijk Denen en een klein aantal Duitsers. Nederlanders lijken deze camping nog niet zo ontdekt te hebben.

Er is geen winkel of bakker, maar het dorpje met goede winkels ligt 300 meter buiten de camping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014
Henne scoort een 9,3 uit 10, op basis van 6 reviews