Vakantiepark Feriecenter Bork Havn

7Goed

• 7.7Onderkomen
  • 6.8Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Feriecenter Bork Havn voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

37 reviews over Vakantiepark Feriecenter Bork Havn

• 2018
    7Ardi van Dijk-Klijn14-08-2018

Leuk, maar naar mijn zin iets te rustig

Lekker even uitwaaien en uitrusten en goeie uitvalsbasis voor Legoland, Legohouse en diverse stranden en plaatsjes. Super locatie voor watersporters. En met heel veel speeltoestellen voor kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Kyra27-08-2017

Vies!

Wij vonden het vies vooral huisje L9 was erg vies Na klagen een ander huisje gekregen dat wat beter was

• 1Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Brendan14-05-2017

Fantastisch voor de prijs

In de eerste plaats niet veel aantrekken van de slechte recensies. Bork Havn is wat betreft prijs kwaliteit verhouding prachtig. Het is geen toeristische pleisterplaats, maar er is wel een surfschool en klein haventje. Winkel vlakbij. Met de auto ben je zo bij het strand, maar vlak achter de huisjes kun je ookal in het water. Grote strand is heerlijk om te wandelen en bij goed weer prachtig om te spelen. Het bijbehorende zwembadje is ideaal voor kinderen. Het huisje was wel wat klein en geen grote luxe. Echter voor 800 euro voor twee weken was dit echt heel leuk. Een uurtje rijden van Legoland. Er is ook een Vikingmuseum. Kinderen op de surfschool. Er was ook een overdekte speeltuin in de buurt. Een midgetgolf en fietsverhuur is aanwezig. Trampolines op het terrein. Was helaas wat koud in die tijd, maar dat was eigenlijk geen probleem door alles wat er te doen was. Wel kan ik me voorstellen dat in het laagseizoen wel heel stil is. Maar voor rust is dit aan te raden.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Anna29-04-2017

het ene huisje is het andere niet helaas!

Wij waren 8 jaar geleden al eens geweest op dit park, maar dan aan de kant van de receptie, dit keer zaten we aan de andere kant, meer bij het zwembad, in rij A huisje 2.Wat ik echt heel erg vies vind in een vakantiehuisje is tapijt! En dat lag daar overal.De badkamer heeft een enorm lage wastafel, en het douchegordijn is even behelpen.De matrassen boven waren erg dun, dus hebben we er 2 boven op elkaar gelegd, daar wij in het 6 persoonshuisje maar met 4 waren.De bedden beneden waren prima.Het zwembad is inderdaad erg klein, maar als je daar op vakantie bent, ga je reizen door Denemarken lijkt mij, wij verbleven er omdat we een midweek met 2 dgn Legoland hadden geboekt.Het rare is wel, dat je achteraf de stroom betaald die je hebt verbruikt.Het supermarktje is prima voor de spullen die je vergeten bent mee te nemen, en ik vond de jongen die mij daar hielp erg vriendelijk.Bij de haven zit een snackbar, met een heerlijke ijssalon er aan vast.Wij hebben genoten, maar waren ook alleen maar in de avond in het huisje.Echt een vakantiepark, voor als je alleen maar in de avond gebruik maakt van het huisje.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Marianne30-08-2016

Meer dan verwacht

Appartement goed voor hooguit 4 personen. Het is tamelijk klein, maar wel compleet qua inrichting Er is meer te doen dan in folders en recencies is aangegeven.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 4Lute21-08-2016

viel tegen

goed: afstand tot Legoland, game-ruimte op het park. niet goed: bedden !!!, verouderde huisjes, ranzige douche, zwembad niet echt schoon en zeer klein voor zo'n park.

• 2Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Indro26-06-2016

Mooie ligging, verouderde huisjes

Stel je van de accommodatie niet teveel voor. Het is klein, behelpen en heel erg verouderd. Wij hadden een zes persoonshuisje maar hadden geen idee hoe je hier met zes personen in zou moeten verblijven. Zeker als het goed weer (zonnig) is, wordt het boven ontzettend warm (4 slaapplaatsen). Op het park is niet veel aanwezig. Een supermarktje met niet al te vriendelijk personeel, klein zwembad en diverse speeltoestellen buiten. De omgeving is mooi en er is zeker genoeg te doen. De zee op 5 autominuten, Vikingcentrum op loop- fietsafstand, Esbjerg, Fano (Waddeneiland) en Legoland.

• 4Onderkomen
    • 3Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 7Alex03-05-2016

Prima plek, voor de meivakantie.

Huisjes zijn qua inrichting verschillend. Wij hadden een hoekwoning, daardoor extra licht. wij hadden een keuken met afwasmachine, oven magnetron, alle luxe voorzien. Badkamer, douche eenvoudig met douchegordijn, en klein straaltje, en toilet in een. Op het park vele speeltuintjes, en de jongens hadden het erg naar hun zin. Legoland een aanrader, Vickingendorp vonden wij niet zo bijzonder. Strand met duimen op 10 min afstand, erg mooi! Wel een park waar 90% Nederlanders zijn!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 7Wil27-04-2016

Prima

Heel compleet huisje goed schoon alleen was het erg koud en dan is de verwarming te weinig heel erg koud gehad.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 7Remco22-07-2015

Goed voor 1 week

Huisje is compleet, goede bedden en uitgebreide inventaris. Park zelf vond ik erg ongezellig. Allemaal geschakelde rijtjes huisjes zonder centraal gedeelte met winkeltje of bar. Wel supermarktje en wat eenvoudige restaurantjes vlakbij. Zwembad was voor kinderen (zeven en acht jaar) erg leuk. Verder ligt het vakantiepark er goed onderhouden bij, vele speelplekken en grasveldjes. Minigolf was ook mooi en geslaagd. In de omgeving is een en ander te doen; strand bij Sondervig, Legoland, Wow-speelpark (aanrader),… Conclusie: vooral leuk voor de kinderen (en als zij het naar hun zin hebben… :-) Voor mij niet voor herhaling vatbaar, volgende keer weer gewoon naar Frankrijk of Italië (oid).

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

3 tips over Vakantiepark Feriecenter Bork Havn

• Suus, 30-09-2013

Lego land op zo'n 60 km,erg leuk voor de kinderen maar ook volwassen. Wij waren er eind zomervakantie en het was er erg rustig, maxima wachttijd voor een attraktie was nog geen 10 min. Het safari park is ook een echte aanrader! (ongeveer 70 km) Veel voedertijden van dieren (o.a. wolven,olifanten,kamelen,leeuwen) Leeuwen lopen ook nog los(met de auto safari). Vikingdorp is ook leuk (maar prijzig). Zandskulpturen aan de andere kant van het ford was ook de moeite waard.

• KatinkaMeindert, 20-09-2014

Vikingencenter Bork Havn. Zelf kaarsen maken in Klose.

• S Zonneveld, 07-05-2015

Legoland Bork Vikinghaven Italiaans ijs in het winkelstraatje

1 vraag over Vakantiepark Feriecenter Bork Havn

• Theo, 28-04-2016

WiFi

Goedemorgen is er ook WiFi in de huisjes en of het park aanwezig? Metvriendelijke groet,

Theo

Robert, 12-08-2016

Ja er is WiFi, ieder huisje heeft een eigen aansluiting

Vakantiepark Feriecenter Bork Havn info

• BBQToegestaan