Hemmet / Bork Havn

We hebben een aantal aanbieders voor Hemmet / Bork Havn voor je op een rij gezet:

Reviews over Hemmet / Bork Havn

doorreisplek of surfvakantie

Fam Devilee
    16-5-2011

eenvoudige huisjes die onderling verschillen in huisraad (tip: bij aankomst checken of deze toereikend is. misschien is het wel mogelijk om te ruilen huisje E6 heeft grote tv en vaatwasser) verder moet je niet voor het park maar voor de omgeving naar Denemarken gaan. Fietsen is soms levensgevaarlijk(80 km weg) maar wat een rust.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een van onze mooiere vakanties

4 volwassenen en 2 kinderen
    1-1-2011

Wij zijn met opa/oma en 2 kinderen (2 en 8 jaar) twee weken in Bork Havn geweest. Wanneer je voor je rust gaat en gezellig veel tijd met je gezin wilt doorbrengen is dit een superbestemming. Je moet wel bereid zijn om een stukje te rijden voor een bezoek aan een dorp-stad, maar wanneer je dat doet kun je hele leuke dingen zien. Wij waren toevallig tijdens het Viking festival in Bork Havn en dit was een hele leuke terug in de tijd ervaring. Onze zoon heeft in 4 dagen leren surfen op de surfschool in Bork Havn (een aanrader, goed materiaal en hele leuke, geduldige leraren). In het fjord kun je door (kite)surfers niet echt zwemmen, daarvoor kun je naar zee rijden (is niet ver). De huisjes staan bijna allemaal op ruime kavels en kunnen qua onderhoud erg van elkaar verschillen, je moet hier een beetje geluk mee hebben. Wij moesten bv eerst onkruid wieden in de zeer grote tuin en zandbak en orde scheppen in de vieze keuken (veel over datum spul van eerdere huurders), maar daarna super !!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Voor een weekje leuk maar absoluut niet langer!

Annelieke
    23-7-2010

Lijkt veel op het Lauwersmeergebied in Noord-Nederland. Noordzee/strand prachtig metkeien.Zee had sterke verraderlijke onderstroming.Geen strandwacht oid aanwezig alleen Not Anruf.Fjord wordt druk bevaren door (kite)surfers,niet zo geschikt voor kinderen om te zwemmen.Huisje in één van vele vakantieparken bij Bork Havn was bijna bouwval; natte voeten bij afwassen o.i.d.;aanrecht stond scheef,planken in veranda waren los, losse wc-bril; viel er af, handgrepen van keukenkastjes kwamen mee bij opendoen,huis was één groot stofnest, bedden waren vreselijk!Huisje stond op een mooi terrein met fruitbomen, veel privacy.Schommel stond helaas op instorten,zandbak was meer gevuld met onkruid dan zand. Kortom, veel zaken waren aan vernieuwing toe of aan groot onderhoud.Toch hebben we ons als gezin ondanks alles wel vermaakt. Maar voor ons geldt; één keer maar niet weer!(Fjordbo)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

We zijn 4 keer geweest mnet onze 2 honden in de De huisjes

Ilonka de Vries
    19-12-2007

We zijn 4 keer geweest mnet onze 2 honden in de kerstvakantie. De huisjes zijn klein en degelijk mar de prijs is ook bijzonder laag dus dan moet je verwachting ook laag zijn. we komen hier tot rust, in de winter is er niks te doen maar met de auto ben je zo op het strand waar je heerlijk kunt wandelen en uitwaaien. De winkel is goed en je kunt er alles krijgen.

wil je lekker met je honden weg en hou je van rust en wandelen dan zit je hier voor een laag prijsje zeker goed.

wat ons betreft 1 groot nadeel en dat is het bed ; langer dan een week moet ik daar niet op liggen want ze zijn echt beneden de maat maar verder toppie

Gereisd Met partner in december 2007

Net terug uit Bork Havn

Yvonne van Oost
    29-8-2007

Net terug uit Bork Havn.

Mooi huisje met veel luxe (dvd-speler, stereosetje, föhn, waterkoker, koffiezetapparaat).

Twee grote nadelen. 1. De trap naar de slaapkamer is net geen ladder, maar wel net zo stijl. Onze kinderen sliepen boven en dat was best eng. 2. De douche. Daar heb ik echt geen woorden voor. Wij gingen douchen in het zwembad.

Verder dus een leuk huisje. Wel klein en gehorig. Eerste week geen last gehad van de buren. Laatste week wel.

Verder leuk park. Klein maar leuk zwembad, veel speeltuintjes.

Legoland is zeker een aanrader. Ook het vikinghavn Bork Havn is leuk. Ribe viel tegen. Vliegtuigmuseum was ook leuk en het scheepvaartmuseum ook. Wel lange afstanden. Moesten iedere keer minimaal een uur met de auto.

Toch kan ik dit park aanraden. Prijs / kwaliteitverhouding is goed.

Gereisd Familie in augustus 2007
Hemmet / Bork Havn scoort een 7,7 uit 10, op basis van 18 reviews