8,2

6 reviews over Camping Hejlsminde in het Nederlands

Nette camping

AnneB
4-8-2018

Een nette middelgrote camping waar alles keurig voor elkaar is. Wel miste wij een bepaalde sfeer. Wel mooie vlakke plekken en op loopafstand van een leuk strandje waar je (als je geluk hebt) krabbetjes kunt vangen. Enkele plekken op de camping hebben een schitterend uitzicht op het water. Wij zijn vanaf deze camping een dagje naar Legoland geweest. Dat is in een klein uur prima aan te rijden en met kinderen van 7 en 10, net als de onze, een super leuke dag uit (ook als je zelf geen echte fan bent van attractieparken 😉).

Een geweldige camping

Chris van den Brink
21-8-2015

De ligging van de camping is heel mooi. Er is altijd wel een plaats met een mooi uitzicht over de baai te vinden. De plaats die wij hadden gereserveerd had een prachtig uitzicht en was ruim en recht zodat we met gemak onze caravan en 2 bijzet tenten konden plaatsen. Dan was er ook nog plaats voor onze auto. Verbaast hebben wij ons over het aantal toiletten en de kwaliteit van het sanitair. Ik ben zelf wat moeilijk ter been, maar de familiedouch was goed te gebruiken en altijd schoon. De eigenaren van de camping zijn in alles behulpzaam en ook altijd in voor een goed gesprek. De zee is te bereiken over een wandelpad en daar is ook een restaurant en een "Pölserbar". Als je een grote caravan hebt is het wat moeilijk om sommige bochten op de camping door te komen. De baai en het water is voor een groot gedeelte natuur reservaat en daarom mag er niet gevist worden. Het is een prima uitvals basis voor uitstapjes naar Kolding, Ribe, Bilund, Jelling enz.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Nette camping

Dineke
11-8-2012

Nette camping, vlakbij strandjes en klein haventje. In het dorpje op loopafstand kun je een ijsje halen en brood. Er zijn nog een paar kleine restaurantjes maar er is verder niet veel te doen. Met kinderen van 4&1 is dat prima.

Er is een grote keuken waar je (bij slecht weer) prima kunt koken en eten. Sanitair is prima, vooral voor heel kleine kinderen is er mooi kindersanitair.

In de leuke speeltuin ligt roodachtig zand waar de kinderen heeeel vies van worden. Er is nog een leuk zwembadje met KOUD water.

De camping ligt in een mooie rustige omgeving. De strandjes vielen wat tegen vanwege het vele zeewier en mugjes die daar inzaten. We hebben nog andere strandjes in de omgeving gezocht en daar was het iets beter.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Goed verzorgde, erg fijne camping.

Lipsch
5-8-2011

We zijn ruim twee weken op deze camping geweest en hebben geen geluk gehad met het weer. Ondanks dat was het overal schoon, geen modderbaden. Je hebt ruime staanplaaten. De ligging is erg centraal, binnen een uur ben je bij verschillende bezienswaardigheden, zoals Legoland, Ribe en Odense. Winkelen doe je in Haderslev of Kolding (in het Storcenter, een enorm overdekt winkelcentrum!) Voorzieningen zijn goed, klein maar fijn zwembad, overzichtelijke speeltuin, supermarktje op de camping waar dagelijks verse broodjes en andere lekkernijen gekocht kunnen worden, maar ook beperkte levensmiddelen te koop zijn. Nabij gelegen Christiansfeld heeft een aantal supermarkten (oa Aldi). Er is ruim kookgelegenheid (met gratis gas) en plek om te bbq-en bij het centrale gebouw, ook kun je hier binnen eten bij slecht weer. Op de camping worden enkele kleine activiteiten voor kinderen aangeboden. Denk aan knutselen, een voetbaltoernooi en als topper: krabben vangen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een heerlijke plek!

Henriette Kelderman
13-6-2010

We zaten hier 2 weken en hebben ons prima vermaakt. Het huisje was goed,alles was aanwezig wat we nodig hadden en het was netjes en schoon. Heerlijke mogelijkheden om in de tuin te zitten en van de rust te genieten en genoeg mogelijkheden dichtbij om te gaan wandelen, zoals o.a. naar de Kleine Belt. Ook uitstapjes zijn er meer dan genoeg in de directe omgeving zodat je je niet hoeft te vervelen!

Gereisd Met partner in januari 2006

Leuke Camping met mooie chalets

Jan
20-10-2009

Wij zaten hier een aantal jaren geleden en dit is ons uitstekend bevallen. Een camping gelegen aan de "Kleine Belt"en een mooi uitzicht over dit water heen. Van hieruit kun je leuke uitstapjes maken naar Ribe, Legoland, Odense etc, etc. Er is meer als genoeg te zien en te doen. Wij hadden de hond bij ons en deze heeft ook een plezierige tijd gehad.

Gereisd Met partner in september 2006

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hejlsminde in Hejls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hejlsminde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.