Reviews over Hampen

leuke camping

anja,
    28-12-2015

Wij zijn hier geweest In 2015. Omdat wij naar lego land wilde. .Wij zaten in een huisje en hagen plaats genoeg om er te slapen... Wij hadden een huisje met douche .heerlijk alleen boiler is zo leeg. .

Maar goed sanitairhuisje was dichtbij..

Op camping was er voor de kids well iets te doen ze hebben zich vermaakt. Er was zelfs animatie alleen in onze week was het hoogseizoen in Denemarken net afgelopen waardoor we maar 2 dagen Nederlandse animatie hadden....jammer was wel dat het zwembadje geverfd werd.

Verder en goede aanrader voor weinig geld. ..

Wij waren daar een week.waardoor je kon nekken dat je op een camping zat waar mensen maar voor een paar dagen zijn 1 a 2 dagen. .Dus veel nieuwe buren

zeker niet de mooiste camping van denemarken

geertenmarjo,
    10-8-2015

We sloten onze rondreis Zweden-Denemarken af in Hampen So, we dachten de mooiste camping als laatste, maar het was voor ons de minst mooiste, we hebben er zelfs een spelletje van gemaakt om te tellen wat er allemaal kapot is. medewerkers zeer vriendelijk, huisje eenvoudig maar wel ok, maar het miste gezelligheid en kneuterigheid die we op andere plekken wel waren tegengekomen. We zijn naar legoland geweest en wandelingen in de omgeving gemaakt, en ook het zwembad in Ikast was mooi...Maar ik denk dat wel leukere plekken in de omgeving zijn om te overnachten,

wel erg mooie en nette centrale keuken om gebruik van te maken, met afwasmachine en oven.

Heerlijk ontspannen voor rustzoekers!

Ina,
    29-7-2013

Twee weken genoten in een hutje met douche en toilet.

Eenvoudige accommodatie, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. Zelfs vaatwasser aanwezig in het keukengebouw.

Camping ligt op loopafstand van bos en meer. Uitgebreide wandel en fietsmogelijkheden in een verrassend mooie omgeving.

Voor jonge kinderen voldoende speelmogelijkheden op de camping en een eigen douchegebouw.

Personeel is erg vriendelijk.

Minpunt: keuken in het hutje was slecht/niet schoon gemaakt.

Leuke camping

Mary ,
    16-8-2012

Op camping Hampen So hebben wij een aantal nachten gestaan. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen ondanks dat wij net tijdens de middagsluiting aankwamen werden we toch geholpen en konden we een plekje uitkiezen, Diverse velden met ruime staplaatsen, gescheiden door haag of bomenrij. De camping grenst aan de achterzijde aan een bosrand, waar je d.m.v. een klaphek verder kunt wandelen of fietsen. Het sanitair zag er netjes uit en gratis warm water. De keuken was ruim van opzet en top ingericht en superschoon.

Prima camping

riska1,
    27-2-2012

Prima camping en goed om Legoland te bezoeken. We zaten in een houten huisje, het weer was goed en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Vriendelijk personeel. Zouden zeker nog een keer gaan!

Hampen scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews