Vakantiepark Øster Hurup

Meer vakantiepark info

3 reviews over Vakantiepark Øster Hurup

• 2017
    6Ellen10-08-2017

Leuk voor kinderen, wel achterstallig onderhoud

Voor de kinderen is het leuk. Er zijn veel speeltuintjes, geitjes, een zwembad en aan zee. Het park heeft wel achterstallig onderhoud. Als iets kapot is kijkt het niet gerepareerd te worden. De huisjes zijn redelijk. Wij hadden wel verduisteringsgordijnen. Er is voldoende keukengerei en een vaatwasser. Wij vonden het wel raar dat we de elektrakosten achteraf apart af moesten rekenen. We betaalden immers al genoeg voor het verblijf vonden wij. Het zwembad is prima. Lekker overzichtelijk. Een glijbaan, een bubbelbad. Een stuk waar de kleintjes kunnen zwemmen/spelen. Wij vonden het prima. Hoefden er niet apart voor te betalen.

• 6Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

1Clobetrotter28-12-2016

Een grote verschrikking. Beste Tip: Stay Away!

We hebben een zeer teleurstellende ervaring gehad.

Het is daar erg duur voor de kwaliteit die je krijgt. Slecht onderhouden en niet goed schoongemaakt.

Groffe, onbeleefde, zelfs agressieve management (slechts 2 jonge receptionisten waren vriendelijk: een jonge jongen en een meisje)

We hebben geprobeerd om uit te checken omdat we het appartement niet kon veranderen (we waren niet tevreden over een heleboel dingen), maar helaas wilden ze niet dat we vertrokken. Tenslotte waren we eerder vertrokken zonder ons geld terug te krijgen (wat wil je, je gezondheid gaat voor!).

Als u daar niet tevreden bent over iets, verwacht dan het ergste. Ze zijn niet bereid om een probleem op te lossen.

Slaapbank met een aantal kussens op de grond, dit is de plek waar ik de nek hernia aan heb overgehouden.

Alle bedden hebben een zeer harde matras, slaapbank was een nachtmerrie.

Gordijnen in de slaapkamer erg licht, zodat de zon in de zeer vroege ochtend naar binnen scheen, derhalve geen rust.

Zeer oude gebruikte keukengerei.

Hele dag schaduw op het terras (aan de noordzijde)

Geen animatie voor de kinderen (behalve in de Deense feestdagen), terwijl het met augustus nog zomer was. Geen wasmachine en droger in het huis: deze zijn alleen binnen het zwembadcomplex en wat denk je? Je moet hier ook voor betalen!

Voor alle faciliteiten, o.a. tennis etc. moet je extra betalen, je bent ook verplicht om zwembandjes te kopen voor alle kinderen, die niet kunnen zwemmen.

De eigenaar (zoals hij claimed) is zeer hysterische voor alle kinderen om zwemluiers dragen, zelfs als ze zindelijk zijn.

Ook de zwemluiers kunt u daar kopen, erg duur en worden niet verstrekt als een extra service, gezien de prijzen voor het verblijf.

Zwembad is erg klein: +/- 10x3 m met een kleiner deel voor kinderen.

De 'eigenaar' zal ook komen om te controleren of je een douche hebt genomen, voordat u het zwembad betreedt, en aggressief berispend indien dat niet zo is (je haar dient ook nat te zijn)!

Oster Hurup is verder net als een spookstad, na 17.30 uur: alles sluit heel vroeg, zelfs in de zomer!

Alle huizen staan daar te koop, niet echt in trek bij lokale bewoners of toeristen dus.

Het enige wat is geopend: vaffel hused (ijs saloon), van dezelfde eigenaar, zodat je weet wat voor soort sfeer daar te verwachten is (zijn klantenkring verjagen). Ook in de omgeving is er niet zoveel te zien / doen.

• 1Onderkomen
    • 2Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Cees en Corina Berens23-08-2009

geweldig!!

Zeer mooi gelegen,100 meter van het strand.Heel netjes,leuke huisjes een een mooi zwembad met bubbelbad.Er is een haventje na 100 meter en je bent direct bij de winkels.

• 6Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

0 tips over Vakantiepark Øster Hurup

0 vragen over Vakantiepark Øster Hurup

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand50 m
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen