6,5

7 reviews over Camping Sandersvig Camping og Tropeland in het Nederlands

Leuk voor èèn keer

Gezin
18-7-2018

Leuke prima camping, leuk om aan het stand op de pier krabbetjes te vangen. Zwembad is prima, merendeel van de plekken op de camping zijn vaste(seizoen) plaatsen waar door het soms juist lekker rustig kan zijn als ze der niet zijn. Zijn de kampeerders er wel dan zijn het merendeels gesloten stugge mensen. Onze grootste ergernis was toch wel de staat van het sanitair(gebouw) 1 gebouw is bij de douches opgeknapt en is goed. De andere sanitaire voorzieningen zijn ondermaats, word 1x per dag "schoon gemaakt" schimmel plekken bij douche en wc. Afzuiging is ook slecht, ruikt vrijwel altijd muf. Wc brillen hangen op half elf, al met al behoorlijk tijd dat ook het andere sanitair aangepakt word !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Thuiskomen

Dagmar
25-5-2014

Vanaf mijn jeugd kom ik al op Sandersvig. Met de prachtige ligging aan het bos en strand waan je je meteen in een prachtige inspirende omgeving. De camping is van alle gemakken voorzien; een supermarktje, restaurant, tropisch zwembad, tennisbaan en fantastisch springkussen. Met de familie Holst als allervriendelijkst gastgezin maakt deze camping elke vakantie voor mij als een overgetelijke.

Gereisd Met partner in Thu Aug 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

veel vaste plekken

s_habers
21-8-2012

Jammer dat ik nergens heb gelezen dat er ontzettend veel vaste plekken zijn op deze camping. Dat had me er van weerhouden om hierheen te gaan. De plekken zijn ruim, maar worden omgeven door hoge heggen, waardoor je het gevoel hebt op een eiland te zitten. Dat ontneemt je ook het zicht op de speeltuinen. Ik kan me voorstellen dat het voor mensen die rust zoeken en op zichzelf willen zijn het een pluspunt kan zijn. Wij waren er in augustus, de Denen waren weer aan het werk en daardoor was het uitgestorven. Een voordeel was dat we het zwembad(je)wel voor ons zelf hadden.Het strandje is leuk om krabbetjes te vangen, maar echte strandgangers komen hier denk ik niet aan hun trekken.Het eten van de snackbar was vet, maar in Haderslev zijn eetgelegenheden genoeg. Douchen gaat met muntjes, voor zoveel plekken lijkt mij het aantal toiletten aan de zuinige kant,maar dat is lastig te beoordeln met een lege camping. Over het algemeen vond ik het een afknapper, ondanks het vriendelijke personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastisch gekampeerd in Denemarken

Ariën Nielsen
5-8-2012

Camping Sandersvig ligt op een uur rijden van de Deens-Duitse grens en is dus prima geschikt als eerste stop voor een vakantie in Scandinavië. De camping is fraai gelegen tussen graanvelden. Door het (eiken-)bos kom je aan een zandstrand bij de Kleine Belt. Hier kun je heerlijk zwemmen en zonnen. De kampeerplaatsen op de camping zijn ruim en uitstekend verzorgd. De voorzieningen zijn perfect. Diverse badkamers (!) met toilet en douche, kook- en afwasgelegenheden. Zelfs een doucheruimte voor honden. Ook een overdekt zwembad, met sauna en bubblebad. Alles wordt keurig schoon gehouden. Verder een groot opblaas-springkussen voor de kinderen en twee tennisbanen. In de omgeving genoten we van het fraaie uitzicht ver de baai van Hejlsminde en het pittoresk historische Christiansfeld. Op rij-afstand is in Kolding veel (o.a. moderne kunst' te zien in het gerestaureerde Koldinghus. In Haderslev hebben wij fijn geshopt, op een terrasje gezeten en nog even in de Domkerk gekeken. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijke camping met goede voorzieningen

Marieke
15-8-2010

Goede, ruime plekken op gras, afgescheiden door haagjes. Fijn sanitair wat goed wordt schoongemaakt. Er is veel voor de kinderen: speeltuintjes, twee grote springkussens en een heerlijk zwembad met glijbanen en bovendien een jacuzzi en sauna. Verder is er onder meer een winkeltje met een snackcorner, een wasserette, zonnebanken en een kleine ruimte voor de jeugd. Alles is goed geregeld en erg netjes. Aanrader: ga krabbetjes vangen op het steigertje bij het strand. Aanrader om te zien: het Koldinghus en Kolding.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

nette rustige camping

Ron Sieraad
21-7-2010

mooie velden. De plaatsen zijn gescheiden door haagjes. Het sanitair was schoon en netjes en voorzien van veel familiedouches en een keuken. Op loopafstand van de camping is een klein strandje aan de Kleine Belt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Leuke camping, dicht bij bos(je) en strand

Wilma Geuzinge
7-8-2008

Het binnenzwembad is leuk. Kampeerplaatsen zijn wisselend (sommige zijn erg aflopend). Relatief weinig electriciteitsaansluitingen, maar met meerdere caravans op 1 stekker gaf geen enkel probleem. Grootste springkussen van Denemarken. Kudde herten vlakbij!

Gereisd Familie in augustus 2008

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandersvig Camping og Tropeland in Haderslev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandersvig Camping og Tropeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.