Hotel Norden

Hotel Norden
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Norden voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Norden in het Nederlands

Redelijk hotel

Martin
23-7-2010

Als je aankomt bij het hotel denk je in een steegje terecht bent gekomen, maar dat blijkt de achterkant van het hotel te zijn. Aan de andere kant van het hotel ligt een groot park aan een meer en dat ziet er een stuk vrolijker uit. Helaas had onze kamer uitzicht op die steeg... De kamers zijn verder vrij klein, en het sanitair is goed maar niet bijzonder. Er is geen lift, en aangezien ik slecht ter been ben was dat een tegenvaller.

Gereisd Met partner in juli 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norden in Haderslev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.