Camping Haderslev Campingplads

CampingWeer vandaag16°10°
Camping Haderslev Campingplads
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Haderslev Campingplads voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Haderslev Campingplads in het Nederlands

FIjne camping

Emmytravel
24-9-2016

Fijne en comfortabele camping aan een meertje. Lekker rustig gelegen en alles goed schoon, en erg prettig douchen zonder muntjes. Er is ook een prima keuken bij. Haderslev op loopafstand. Wifi is gratis en werkt goed en snel. De weg hoor je wel, maar niet storend.

De eigenaren vonden we niet heel vriendelijk en de receptie is weinig open (tussen 8 en 10 en 16-18 uur), dus houd daar rekening mee.

Bijbehorend hostel is geen aanrader, muffe kamers en krappe stapelbedjes, wij verkozen onze eigen tent boven een kamer.

Leuke kleine camping

Spaan46
18-4-2012

Leuke camping even buiten het centrum van Haderslev. Plaatsen zijn op het gras en vrij. Het sanitair is zeer netjes en schoon. Het is een complex van verblijf, met een jeugdherberg en huisjes verhuur. Het ligt aan het meer en daar is vissen mogelijk voor de liefhebber.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haderslev Campingplads in Haderslev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haderslev Campingplads zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haderslev Campingplads scoort een 8.17 uit 10 op basis van 2 reviews.